dodano: 2011-12-19 10:03 | aktualizacja:
2011-12-19 11:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: media2.pl/next
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przedłużające się rozmowy z największymi operatorami kablowymi, kilka dni temu zmusiły nadawcę do zmiany decyzji w sprawie udostępniania kanału kablówkom. Postanowiono uprościć zasady oferowania kanału Next Music +HD sieciom kablowym w myśl zasady „w każdym domu, w podstawowym pakiecie HD”. I jak się okazuje zmiana przynosi efekty.
- Nowa strategia dystrybucji i już pierwsze sukcesy, nawet takie ogromne byśmy powiedzieli - pochwalili się twórcy muzycznego kanału na Facebooku.
Next Music +HD na razie nie ujawnia nazw tych większych sieci kablowych, z którymi udało się podpisać umowy. Operatorzy kablowi w najbliższych dniach sami będą informować o dacie włączenia kanału Next Music +HD do oferty. Jednak ze szczątkowych komentarzy przedstawicieli stacji na Facebooku wynika, że stwierdzenie „ogromnych sieci kablowych” dotyczy tzw. pierwszej piątki rankingu największych kablówek w Polsce, a wiadomo, że są to
UPC, Vectra, Multimedia Polska, Toya oraz
Inea. Niewykluczone, że
w 2012 roku kanał zostanie udostępniony z satelity, bo po operatorach kablowych zapewne zainteresują się nim operatorzy platform DTH, np. połączona platforma CYFRA+/n.
Next Music +HD to głównie taneczne klimaty, romantyczne ballady, ale i mocniejsze brzmienia. Oprócz hitów z lat 70., 80. i 90. w ofercie stacji nie brakuje także nowości ze światowych list przebojów. Jak zapowiada nadawca, w ramówce nie ma miejsca na seriale i programy typu reality show. Widzowie cenią sobie jedno:
brak gadających głów, bo stacja stawia wyłącznie na muzykę.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.