reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Widzowie doceniają ofertę TVP2

dodano: 2012-01-12 17:02 | aktualizacja: 2012-01-12 17:04
autor: Anita Dąbek | źródło: TVP

TVP2 TVP 2 Dwójka Oferta programowa TVP2 jest w coraz większym stopniu doceniana przez widzów, o czym świadczą m.in. wyniki badań telemetrycznych Nielsen Audience Measurement. W ciągu pierwszych jedenastu dni nowego roku, TVP2 aż czterokrotnie zajęła pozycję lidera (3,8,9 i 10 stycznia). Najwyższe udziały w grupie 4+ Dwójka osiągnęła 3 stycznia – aż 16,8%.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W porównaniu z grudniem 2011 r. udziały TVP2 wzrosły o 1 p.p., natomiast udziały głównych stacji komercyjnych: Polsatu i TVN odnotowały spadek.

W grupie komercyjnej (16-49) również można zaobserwować wzrost udziałów Dwójki: z 11,5% w grudniu 2011 r. do 12,4% w styczniu 2012 r. Natomiast spadły udziały Polsatu i TVN .

Na coraz bardziej pozytywny odbiór TVP2 duży wpływ ma atrakcyjna oferta pasm filmowych („Poniedziałek z Gwiazdami”, czwartkowe „Kocham Kino”) i dokumentalnych (wtorkowy „Świat bez fikcji”), transmisje z biegów Justyny Kowalczyk oraz wyższe niż w ubiegłym roku wskaźniki oglądalności relacji z akcji WOŚP.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...