dodano: 2012-01-12 17:02 | aktualizacja:
2012-01-12 17:04
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W porównaniu z grudniem 2011 r. udziały TVP2 wzrosły o 1 p.p., natomiast udziały głównych stacji komercyjnych:
Polsatu i TVN odnotowały spadek.
W grupie komercyjnej (16-49) również można zaobserwować wzrost udziałów Dwójki: z 11,5% w grudniu 2011 r. do 12,4% w styczniu 2012 r. Natomiast spadły udziały Polsatu i TVN .
Na coraz bardziej pozytywny odbiór TVP2 duży wpływ ma atrakcyjna oferta pasm filmowych („Poniedziałek z Gwiazdami”, czwartkowe „Kocham Kino”) i dokumentalnych (wtorkowy „Świat bez fikcji”), transmisje z biegów Justyny Kowalczyk oraz wyższe niż w ubiegłym roku wskaźniki oglądalności relacji z akcji WOŚP.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.