reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Policyjne jednostki specjalne” w Discovery Channel

dodano: 2012-02-29 16:03 | aktualizacja: 2012-02-29 16:10
autor: Anita Dąbek | źródło: Discovery Channel

Discovery Channel Czym zaskoczą widzów Discovery Channel i TLC na wiosnę? Blisko pięćdziesięcioma premierami i rekordową ilością polskich akcentów w ramówkach swoich obu flagowych kanałów. Discovery Networks CEEMEA w Polsce prezentuje wiosenną ofertę programową w Discovery Channel i TLC. Od historii amerykańskiego choppera, wyprodukowanego specjalnie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i opowieści o policyjnych jednostkach specjalnych w Discovery Channel, po skomplikowane relacje między matkami i ich dorastającymi córkami, czy odjazdowe pary za kierownicą w TLC.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
O motorach, „superglinach”, tornadach i złocie, czyli wiosenna odsłona Discovery Channel

Wiosenna propozycja Discovery Channel to połączenie nowych odcinków kultowych serii, takich jak „Prawda czy fałsz – pogromcy mitów” czy „Łowcy burz”, z zupełnie nowymi ciekawymi propozycjami programowymi. Jest wśród nich dokument „Więcej niż magia”,  opowieść o Dynamo – niezwykłym brytyjskim magiku, który swoim kunsztem iluzjonistycznym podbija serca gwiazd showbusinessu. W „Morzu złota” będziemy towarzyszyć poszukiwaczom złota… nurkującym w lodowatych wodach Morza Beringa. W wiosennej ramówce nie zabraknie też kilku polskich akcentów. Już 1. kwietnia na antenie Discovery Channel pojawi się pierwszy odcinek serii „Policyjne jednostki specjalne”, w którym ekipa Discovery będzie towarzyszyć trzem interdyscyplinarnym zespołom policyjnym działającym w Warszawie, Moskwie i Bukareszcie w ich codziennych zmaganiach ze światem przestępczym. To pierwsza regionalna produkcja Discovery Channel.

Na antenie kanału pojawi się też komentarz do największej czekającej Polskę imprezy - EURO 2012. W czerwcu, w dokumencie „Behind the scenes – EURO 2012” pokażemy kulisy przygotowań do tego wydarzenia. Ekipa Discovery wyruszy w podróż po Polsce i Ukrainie, by pokazać zaplecze sportowe, infrastrukturę i system bezpieczeństwa tej największej w dziejach polskiego sportu imprezy masowej. Kolejny polski akcent znajdziemy w wiosennej serii „Amerykański Chopper: ojciec kontra syn”. Tu, w jednym z odcinków widzowie zobaczą reakcję Jurka Owsiaka na widok  „orkiestrowego” choppera. Narodziny tego „cacka” w warsztacie Paula Juniora obserwowała ekipa Discovery. Emocje, jakie towarzyszyły temu przedsięwzięciu najłatwiej streścić, cytując słowa Jurka Owsiaka „Oj, będzie się działo”.

Moc odkrywania na Discovery Channel

Wiosenną ramówkę Discovery Channel będzie wspierać kampania pod hasłem „Moc odkrywania”. Kampania obejmie on-air (Discovery Channel), prasę oraz online. Kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Ars Thanea we współpracy z działem marketingu warszawskiego oddziału Discovery Networks CEEMEA. Kampania rusza w sobotę, 3 marca i potrwa dwa miesiące.

„Matka czy nastolatka” – o prawdziwych emocjach na antenie TLC

Wśród 24 premier TLC zaplanowanych na tegoroczną wiosnę nie zabraknie także polskiej produkcji. Będzie nią seria „Matka czy nastolatka” z Joanną Koroniewską. Wcielając się w rolę gospodyni programu, prowadząca próbuje dociec genezy międzypokoleniowych konfliktów rodzinnych i pomóc w metamorfozie matek i ich dorastających córek. Będą łzy i zachwyty, gniew i radość - prawdziwe emocje, czyli wszystko to, co stanowi esencję programową TLC. Podobnie jak dotychczas, na antenie tego kanału będą poruszane tematy trudne i kontrowersyjne. W dokumencie „Chcę być facetem” TLC zapyta kobiety, które poddają się terapii zmiany płci o ich motywacje, rozterki i problemy, z jakimi się spotykają zarówno w kontaktach z osobami najbliższymi jak i ze światem zewnętrznym. Wśród innych dokumentów przełamujących tabu znajdą się m.in. takie propozycje jak „Wstydliwe choroby 3”, „Usunąć wspomnienia” czy „Odzyskać twarz – odzyskać życie”.

- Wiosna to dla Discovery Networks CEEMEA w Polsce kolejny sezon pokaźnych inwestycji w rozwój naszych kanałów. Stawiamy przede wszystkim na mocną ofertę programową z rekordową ilością lokalnych, polskich produkcji telewizyjnych. Chcemy nadal zaspokajać ciekawość naszych widzów - komentuje Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...