1 kwietnia rusza wizerunkowa kampania reklamowa promująca najnowszy serial CANAL+ pt. „KREW Z KRWI”. Pierwszy odcinek będą mogli obejrzeć wszyscy abonenci CYFRY+ zarówno w odkodowanym paśmie CANAL+, jak i w sieci, na www.cyfraplusonline.pl.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Premierowa emisja serialu w CANAL+ odbędzie się 11 kwietnia o godz. 21.00. Pierwszy odcinek będzie udostępniony wszystkim abonentom platformy CYFRA+, równolegle w paśmie odkodowanym i w internecie w ramach CYFRA+ ONLINE w serwisie NA ŻYCZENIE. Dodatkowo, w dniu premiery, na czas emisji serialu, odkodowany sygnał zostanie udostępniony także sieciom kablowym.
Kolejne odcinki oglądać będą na wyłączność klienci CYFRY+ i sieci kablowych posiadający pakiety i opcje z kanałami premium CANAL+. Dla abonentów CYFRY+, po emisji na antenie stacji, epizody będą dostępne poprzez dekodery PVR w ramach usługi CANAL+ NA ŻYCZENIE oraz w sieci, w serwisie CYFRA+ Online.
- Serial „KREW Z KRWI” wspierać będzie kampania reklamowa 360˚. Kreację kampanii i strony www przygotował Dział Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy, która w ostatnich miesiącach wzmocniła wszystkie obszary marketingowe: kreacji, strategii i badań - mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy.
- W kampanii „KREW Z KRWI” wykorzystano wizerunek odtwórców głównych ról: Agaty Kuleszy, Izy Kuny, Aleksandra Domogarova, Łukasza Simlata, Szymona Bobrowskiego i Mariusza Bonaszewskiego, a przyświeca jej motto serialu: „Kobieta, która walczy w obronie rodziny, jest gotowa na wszystko” - dodaje Anna Gołębicka, Dyrektor ds. marketingu i Rozwoju Kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy.
Działania reklamowe obejmą spoty telewizyjne emitowane w kanałach własnych spółki CANAL+ Cyfrowy, outdoor, prasę i internet, w tym social media. Kampania outdorowa zaplanowana jest w największych miastach Polski. Reklamy prasowe pojawią się w prasie telewizyjnej i opiniotwórczej. Komunikacja w Internecie będzie odbywać się na największych portalach ogólnotematycznych i filmowych oraz poprzez facebooka (www.facebook.com/krewzkrwi).
Działa także strona internetowa www.krewzkrwi.pl, która stanowi kompletne kompendium wiedzy o serialu, zawierające wypowiedzi twórców i aktorów, informacje o fabule i postaciach, materiały typu making of oraz ekskluzywne galerie zdjęciowe. Produkcja „KREW Z KRWI" będzie też promowana w punktach sprzedaży CYFRY+ oraz poprzez wszystkie narzędzia komunikacji z abonentami platformy, m.in. e-magazyn, mailingi oraz specjalne konkursy.
Media kampanii „KREW Z KRWI” zaplanował ZenithOptimedia Group.
Ośmioodcinkowy serial KREW Z KRWI wyprodukowany przez Endemol Polska na zlecenie CANAL+ wyreżyserował Xawery Żuławski. Produkcja, utrzymana w klimacie dramatu sensacyjnego, opowiada o kobiecie, która wskutek splotu zdarzeń, wbrew sobie, wchodzi w niebezpieczny układ z mafią. Główną rolę zagrała Agata Kulesza, a partnerują jej uznani artyści filmowi i teatralni, m.in. Aleksander Domogarov, Łukasz Simlat, Iza Kuna, Mariusz Bonaszewski, Szymon Bobrowski, Iwona Bielska, Małgorzata Buczkowska, Andrzej Andrzejewski, Jerzy Grałek, Zbigniew Stryj, a także obiecujący aktorzy najmłodszego pokolenia: Maciej Musiał i Małgorzata Kozłowska.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.