dodano: 2012-04-02 13:31 | aktualizacja:
2012-04-02 13:35
autor: Anita Dąbek |
źródło: MTV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Natomiast w drugiej części - która wystartuje 15 kwietnia i potrwa do końca miesiąca – kampania wspierać będzie polską edycję programu
„Operacja: Stylówa” (emisja od 24 kwietnia o 21:00).
Działania obejmą reklamy wideo w serwisach YouTube, Ipla, Filmweb, reklamy display m.in. na Filmwebie, Demotywatorach, Kwejku, a także reklamę kontekstową i wyszukiwarki (Ad Words). Reklamy display i wideo pojawią się także na wybranych serwisach z portfolio www Viacom International Media Networks. Oba programy promowane będą również w spotach na antenie MTV.
Kreacje do pierwszej fazy kampanii przygotowano wewnętrznie w centrali spółki, a ich lokalizacją na język polski zajęła się agencja Stettiner ID & STORY. Kreacje do drugiej fazy kampanii przygotowuje agencja Stettiner ID & STORY przy współpracy z Viacom International Media Networks. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.