dodano: 2012-04-03 15:48 | aktualizacja:
2012-04-03 15:54
autor: lukas_k / Anita Dąbek |
źródło: Eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aplikacja konkursowa, w której zadaniem jest przygotowanie najciekawszej zapowiedzi wybranego spotkania, będzie dostępna do 14 kwietnia br. Do wygrania są koszulki z autografami Roberta Lewandowskiego, Kuby Błaszczykowskiego, Francka Ribéry’ego oraz zawodników Schalke 04 Gelsenkirchen.
Celem projektu jest poinformowanie fanów piłki nożnej o dwóch największych piłkarskich hitach Bundesligi transmitowanych przez kanał Eurosport 2, które będą miały miejsce w pierwszej połowie kwietnia:
Borussia Dortmund – Bayern Monachium (11 kwietnia, środa, g. 20.00, Eurosport 2)
Absolutny hit sezonu, starcie obecnego mistrza Niemiec oraz lidera tabeli Borussii Dortmund z trzema Polakami w składzie z aktualnym wiceliderem tabeli oraz najbardziej utytułowanym zespołem w historii niemieckiego futbolu – Bayernem Monachium. Naprzeciw liderów reprezentacji Polski – Lewandowskiego, Piszczka i Błaszczykowskiego – staną największe gwiazdy europejskiego futbolu, takie jak Franck Ribéry, Arjen Robben czy Bastian Schweinsteiger. Choć na papierze drużyna z Bawarii ma większy potencjał, to jednak trzy ostatnie pojedynki wygrał zespół z Zagłębia Ruhry. Dodatkowo, piłkarze z Dortmundu będą wspierani na Signal Iduna Park przez ponad 80 tys. fanatycznych kibiców.
Schalke 04 Gelsenkirchen – Borussia Dortmund (14 kwietnia, sobota, g. 15.30, Eurosport 2)
Wielkie Derby Zagłębia Ruhry to dla kibiców Bundesligi równie ważne spotkanie, a dla fanów Dortmundu nawet wazniejsze niż rywalizacja z Bayernem Monachium. W tradycyjnych derbach regionu, starciu dwóch wielkich klubów z polską historią w tle, walka toczy się zawsze do ostatniej minuty. W formacji ataku lokalnego rywala Borussii występują byłe gwiazdy Realu Madryt - Klass-Jan Huntelaar, obecnie współlider klasyfikacji strzelców Bundesligi, oraz wielka legenda światowego futbolu Raul Gonzalez. Drużyna z Gelsenkirchen zajmuje trzecie miejsce w tabeli i wciąż ma jeszcze teoretyczne szanse na zdobycie mistrzowskiego tytułu.
Zadaniem uczestników biorących udział w konkursie
„Głos Kibica Bundesligi” jest przygotowanie najbardziej kreatywnej, ciekawej i angażującej zapowiedzi hitowych meczów Bundesligi. Zgłoszenia konkursowe publikowane są w interaktywnej gazecie, gdzie oprócz tekstu każdy uczestnik może także dodać odpowiednie zdjęcie. W ten sposób mają oni szansę poczuć się jak prawdziwi dziennikarze sportowi, a jednocześnie wygrać atrakcyjne nagrody w postaci koszulek klubowych Kuby Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego, Francka Ribéry’ego oraz drużyny Schalke 04 z ich autografami. Aplikacja daje także możliwość wydrukowania autorskiej zapowiedzi meczu w atrakcyjnej formie graficznej.
Finałowe, najbardziej popularne wśród użytkowników Facebook’a prace osób biorących udział w konkursie będą ostatecznie oceniane przez Jury konkursu. Jest to pierwsza aplikacja konkursowa oparta na mediach społecznościowych w wykonaniu polskiego oddziału Eurosportu.
–
Polska społeczność Eurosportu na Facebook’u liczy już ponad 100 tys. fanów i jest drugą najliczniejszą, po francuskiej, grupą narodowościową na tym portalu społeczniościowym. Po okresie organicznego wzrostu postanowiliśmy pobudzić dodatkowo zainteresowanie fanpage’m poprzez aplikację konkursową. Wykorzystujemy do tego okazję, jaką są zbliżające się, rozstrzygające o mistrzostwie Niemiec hity Bundesligi z udziałem reprezentantów Polski, które będą transmitowane przez kanał Eurosport 2 – mówi Radek Jaworski, Dyrektor Działu Komunikacji polskiego oddziału Eurosportu.
Autorem koncepcji konkursowej oraz organizatorem konkursu na zlecenie Eurosportu jest agencja faceADDICTED, wybrana w toku porównania ofert.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.