Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W najnowszym badaniu EMS 2012 CNN uzyskała rekordowy wynik pod względem liczby nowych widzów z Europy w skali tygodniowej i miesięcznej, osiągając tym samym najwyższy rezultat wśród kanałów informacyjnych* pod względem miesięcznego dotarcia do europejskich widzów – 36.9% (18 milionów widzów)**. CNN jest również liderem wśród stacji informacyjnych pod względem miesięcznego zasięgu łącznego (dla TV, urządzeń mobilnych i Internetu) z wynikiem 47%**.
Tak znaczny wzrost zasięgu miesięcznego (18,8*) jest jednocześnie najwyższym wzrostem od 1995 roku, tj. od czasu powstania EMS, i wzmacnia wiodącą pozycję stacji w tej kategorii. Co więcej, CNN przejęła od Skynews pozycję lidera w tygodniowym dotarciu w najlepszym czasie antenowym wśród kanałów informacyjnych, osiągając wzrost o 20,5% z roku na rok*. Podobnie wygląda miesięczny zasięg CNN w Internecie (CNN.com wraz ze stronami międzynarodowymi oraz CNNMoney.com), którym stacja prześciga zarówno BBC, jak i Eurosport.
-
Moim zdaniem te wyniki dowodzą dwóch istotnych rzeczy: po pierwsze, wśród odbiorców zaobserwować można wzmagający się głód informacji z całego świata; po drugie, po te informacje bardzo wiele osób zwraca się właśnie do CNN. Ludzie wymagają od kanałów newsowych dobrych analiz i różnorodności dostarczanych informacji, a my zapewnialiśmy im to przez cały 2011 rok – byliśmy wszędzie tam, gdzie działo się coś istotnego. Biorąc pod uwagę nasze zaangażowanie w dostarczanie informacji ze świata globalnego biznesu oraz doskonałe programy sportowe i kulturalne, oferujemy widzom jedyny w swoim rodzaju przekrojowy zestaw programów. Ten najlepszy w historii wynik dla kanału informacyjnego to niebagatelne osiągnięcie - powiedział Tony Maddox, wiceprezes CNN International.
Rani Raad, wiceprezes CNN Ad Sales & Business Development, dodaje: -
EMS jest obecnie jeszcze lepszym narzędziem niż kiedyś, ponieważ obejmuje nowe rynki i ma jeszcze bardziej wnikliwy wgląd w najbardziej zamożnych i wpływowych konsumentów z Europy. W tym kontekście osiągnięcie przez CNN rekordowego wyniku podkreśla jakość naszej oferty dla reklamodawców z całego regionu.
EMS 2012 bada nawyki związane z konsumpcją mediów wśród zamożnych Europejczyków. Ostatnie badanie zostało przeprowadzone w 2011 roku, na 49 milionach wykształconych osób w wieku 21 lat i powyżej, na ponad 21 rynkach.
*Dane odnoszą się do wyników EMS 20 z zeszłego roku
**Odnosi się do EMS 21 - EMS 21 to nowa odsłona badania 2012, która obejmuje Turcję
***CNN.com US oraz międzynarodowe strony CNN i CNNMoney.com
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.