dodano: 2012-05-28 15:40 | aktualizacja:
2012-05-28 15:42
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nadawane od 4 marca do 27 maja 2012 r.
„Ranczo” w grupie wszystkich widzów gromadziło średnio przed telewizorami nastawionymi na Jedynkę aż 6 170 tys. widzów (dane: Nielsen Audience Measurement). Średnie udziały wyniosły 36,8 proc. Oznacza to, że przygody mieszkańców Wilkowyje oglądało 37 spośród 100 osób mających włączony telewizor w niedziele po 20. Ostatni odcinek szóstej serii nadany 27 maja zainteresował 5 364 tys. osób (udziały 35,5 proc.).
Emitowane w tym samym czasie programy stacji konkurencyjnych gromadziły znacznie mniej widzów: TVN – średnio 2 832 tys. (przeciętne udziały 17,7 proc.), a Polsatu – średnio 3 289 tys. (przeciętne udziały 21,8 proc.).
„Ranczo” cieszyło się także największym powodzeniem w grupie komercyjnej (16-49). Przeciętnie każdy odcinek serialu TVP1 oglądało 1 982 tys. widzów (średnie udziały 27,7 proc.). W czasie emisji „Rancza” propozycje TVN przyciągały średnio 1 414 tys. osób (przeciętne udziały 20,1 proc.), a Polsatu – 1 714 tys. widzów (udziały 25,4 proc.).
Debiutujący na antenie Jedynki
„Komisarz Alex” (polska wersja popularnej na całym świecie austriackiej serii „Komisarz Rex) w sobotnie wieczory od 3 marca do 26 maja br. w grupie 4+ odnotował średnią widownię na poziomie 3 768 tys. osób (przeciętne udziały 25,8 proc.). Emitowane w tym samym paśmie programy TVN przyciągały średnio 3 049 tys. osób (przeciętne udziały 21,4 proc.), a Polsatu 2 207 tys. (udziały 15,9 proc.). Nadany 26 maja ostatni odcinek pierwszej serii „Komisarza Aleksa” zainteresował 3 468 tys. widzów (udziały 26,7 proc.).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.