dodano: 2012-06-20 09:42 | aktualizacja:
2012-06-20 10:33
autor: Rafał Olchowik |
źródło: satnews.de
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wszystkie kanały telewizyjne
ProSiebenSat.1 koncentrują się na widzach w wieku od 14 do 49 lat. W portfolio nie ma żadnego kanału dla osób do 60 lat. To jednak ulegnie zmianie. Dzięki temu spółka będzie mogła też rywalizować z publicznymi nadawcami w Niemczech. Pierwsze głosy o stworzeniu kanału dla starszej widowni pojawiły się już rok temu.
Najważniejszym celem
ProSiebenSat.1 jest pozyskanie nowych reklamodawców. Uruchomiony dwa lata temu kanał dla kobiet
Sixx bardzo dobrze dzisiaj funkcjonuje.
W planach jest jeszcze wzbogacenie treści autorskiego serwisu internetowego wideo
MyVideo. 14 mln pobrań jest dużym sukcesem. Thomas Ebeling planuje to wykorzystać, bo wie i nie kryje się z tym, że dzisiaj wielu młodych ludzi wychowuje się 'z laptopem na kolanach'.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.