dodano: 2012-06-27 11:31 | aktualizacja:
2012-06-27 12:17
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Stacja będzie dostępna bezpłatnie w ramach
MUX 2 (zasięg 96%) dla wszystkich widzów naziemnej telewizji cyfrowej oraz abonentów
CYFRY+, platformy n i Orange (razem ok. 1 mln HH), których dekodery odbierają sygnał z cyfrowych nadajników naziemnych. Dodatkowo stacja będzie dostępna za pośrednictwem kilkudziesięciu sieci telewizji kablowych.
Premium TV od 19 lipca poszerza ofertę reklamową o stację
TV Puls 2 nadającą w ramach koncesji DVB-T.
-
Decyzję o poszerzeniu współpracy z Premium TV podjęliśmy, bazując na pozytywnych doświadczeniach przy sprzedaży czasu reklamowego TV Puls. Wierzymy, że bogate doświadczenie i świadomość korzyści płynących z procesu cyfryzacji pozwolą Premium TV w pełni wykorzystać potencjał reklamowy naszego nowego kanału - mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.
TV Puls 2 wzmocni największy na rynku pakiet stacji o zasięgu naziemnym cyfrowym
MIX MUX (obecnie w jego skład chodzą
TVN7, TV Puls oraz
TTV).
Kanały cyfrowej telewizji naziemnej to obecnie najbardziej dynamiczny obszar rynku TV, wg panelu Nielsen Audience Measurement już
ponad 13% wszystkich gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do cyfrowej telewizji naziemnej.
Premium TV to jakościowe spojrzenie na kanały tematyczne z perspektywy reklamodawcy i nadawcy. Premium TV działa na rynku od 2010 roku, w ramach TVN Media. Premium TV współpracuje obecnie z 12 kanałami: TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN 7, TVN Meteo, Religia TV, TTV, TV Puls , PULS2, 4Fun.tv, rebel:TV, TV Disco. Obecny udział Premium TV to 9,5% w grupie komercyjnej (A1649) i ponad 12,5 % w widowni A 16-49 z miast powyżej 50.000 mieszkańców. Oferta Premium TV obejmuje sprzedaż monokanałową, a także w pakiety demograficzne i zasięgowe: MIX MUX, MIX PLUS, MIX KOBIECY, MIX MĘSKI, MIX KIDS, MIX YOUNG.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.