reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Co w ofercie TV Puls 2 od 19 lipca?

dodano: 2012-06-27 11:31 | aktualizacja: 2012-06-27 12:17
autor: Anita Dąbek | źródło: TVN

TV Puls 2 Oferta programowa startującego 19 lipca 2012 roku TV Puls 2 została przygotowana z myślą o kobietach oraz młodych rodzinach. Obejmuje głównie: programy lifestylowe, talk-show, reality oraz filmy fabularne i dokumentalne, bloki tematyczne – familijne w tym najlepsze animacje dla dzieci, a w weekendy wieczorne pasma dla miłośników kina.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Stacja będzie dostępna bezpłatnie w ramach MUX 2 (zasięg 96%) dla wszystkich widzów naziemnej telewizji cyfrowej oraz abonentów CYFRY+, platformy n i Orange (razem ok. 1 mln HH), których dekodery odbierają sygnał z cyfrowych nadajników naziemnych. Dodatkowo stacja będzie dostępna za pośrednictwem kilkudziesięciu sieci telewizji kablowych.

Premium TV od 19 lipca poszerza ofertę reklamową o stację TV Puls 2 nadającą w ramach koncesji DVB-T.

- Decyzję o poszerzeniu współpracy z Premium TV podjęliśmy, bazując na pozytywnych doświadczeniach przy sprzedaży czasu reklamowego TV Puls. Wierzymy, że bogate doświadczenie i świadomość korzyści płynących z procesu cyfryzacji pozwolą Premium TV w pełni wykorzystać potencjał reklamowy naszego nowego kanału - mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.

TV Puls 2 wzmocni największy na rynku pakiet stacji o zasięgu naziemnym cyfrowym MIX MUX (obecnie w jego skład chodzą TVN7, TV Puls oraz TTV).

Kanały cyfrowej telewizji naziemnej to obecnie najbardziej dynamiczny obszar rynku TV, wg panelu Nielsen Audience Measurement już ponad 13% wszystkich gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do cyfrowej telewizji naziemnej.
 
Premium TV to jakościowe spojrzenie na kanały tematyczne z perspektywy reklamodawcy i nadawcy. Premium TV działa na rynku od 2010 roku, w ramach TVN Media. Premium TV współpracuje obecnie z 12 kanałami: TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN 7, TVN Meteo, Religia TV,  TTV, TV Puls , PULS2, 4Fun.tv, rebel:TV, TV Disco. Obecny udział Premium TV to 9,5% w grupie komercyjnej (A1649)  i ponad 12,5 % w widowni A 16-49 z miast powyżej 50.000 mieszkańców. Oferta Premium TV obejmuje sprzedaż monokanałową, a także w pakiety demograficzne i zasięgowe: MIX MUX, MIX PLUS, MIX KOBIECY, MIX MĘSKI, MIX KIDS, MIX YOUNG.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Nowe kanały


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...