dodano: 2012-07-02 17:40 | aktualizacja:
2012-07-02 17:45
autor: Anita Dąbek |
źródło: TV 4
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W trakcie 12 odcinków
„Testera” badane były między innymi takie problemy jak faktyczna przydatność gaśnicy samochodowej w wypadku pożaru, pojemność walizek, smak wody, funkcjonalność trumien, rozkładanie i składanie namiotów w ekstremalnych warunkach pogodowych, działanie 80-calowego telewizora w – delikatnie mówiąc – skromnych warunkach mieszkaniowych, alternatywne środki transportu miejskiego oraz większość sprzętu pływającego latającego i jeżdżącego po ziemi, na jakie może sobie pozwolić przeciętny Kowalski.
Ważną częścią
„Testera” były również testy ekstremalnych atrakcji, współorganizowane przez partnera programu – serwis zakupów grupowych
Citeam.pl. W każdym odcinku jeden z widzów - wybrany spośród tysięcy osób zgłaszających się przez specjalną aplikację dostępną na serwisie Facebook, testował na własnej skórze jedną z ekstremalnych i adrenalinogennych usług oferowanych przez Citeam.pl.
Program spotkał się z przychylną reakcją widzów. Już pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory ponad 295 tysięczną widownię, zdobywając udział w rynku na poziomie
2,60% (3,60% w grupie widzów pomiędzy 16 a 49 rokiem życia). Największym uznaniem „Tester” cieszył się w grupie widzów o najwyższych dochodach zwiększając swój średni rynkowy udział w grupie z 2,51% w kwietniu do 3,50% w czerwcu 2012 roku.
Program był nadawany na antenie Czwórki w każdą niedzielę o godzinie 13:30. Kolejną serię Testera na antenie „Czwórki” zobaczymy już jesienią.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.