dodano: 2012-07-03 13:04 | aktualizacja:
2012-07-03 13:09
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie 4+ oglądało go średnio
175 tysięcy widzów, co przełożyło się na
1,11 proc. udziałów (w grupie 16-49 odpowiednio – 127 127 widzów i 1,74 proc. udziałów).
–
Dzięki tej nietypowej transmisji mogliśmy sprawdzić, jak dużym zainteresowaniem wśród widzów cieszy się oferta programowa w technologii trójwymiarowej. Wyniki oglądalności pozytywnie nas zaskoczył. Mimo częstych głosów krytycznych widać, że najwyraźniej na takie innowacje jest popyt – mówi Marcin Oziewicz, dyrektor Ośrodka iTVP-HD. –
Dane rynkowe mówią, że rośnie liczba posiadaczy odbiorników 3D, a kino trójwymiarowe w zaciszu własnego domu jest niewątpliwie wygodne i atrakcyjne – dodaje.
Telewizja Polska nie wyklucza kolejnych okazjonalnych emisji 3D.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.