dodano: 2012-07-09 10:51 | aktualizacja:
2012-07-09 14:39
autor: Janusz Sulisz |
źródło: press.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Widownia finału Euro poza domem stanowi 6,9 proc. wszystkich Polaków powyżej 16. roku życia. Dwie trzecie oglądających to mężczyźni.
Dla porównania transmitowany w TVP1, TVP Sport i TVP HD finał Euro 2012 na telewizorach w domu obejrzało prawie 11 mln widzów (telemetryczne dane Nielsen Audience Measurement).
Millward Brown SMG/KRC przeprowadził badanie CATI (wywiad telefoniczny z użyciem komputera) na efektywnej próbie 532 osób powyżej 16. roku życia, które nie oglądały meczu w domu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.