dodano: 2012-07-18 10:26 | aktualizacja:
2012-07-18 11:01
autor: Anita Dąbek |
źródło: press.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jedynka pokazywała wyścigi w godz. 17.25-18.55, uzyskując średnio
15,4 proc. udziału w rynku, podczas gdy
Polsat miał
13,5 proc.,
Dwójka - 13,2 proc., a
TVN - 11,5 proc. udziału. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) stacja wypadła już gorzej: uzyskała 10,9 proc. udziału, wyprzedzając tylko Dwójkę (10,1 proc.). Liderem był tu Polsat (14,9 proc.), przed TVN (12 proc.).
Odbywający się w dniach 10-16 lipca Tour de Pologne pokazywał też
Eurosport – kanał gromadził w tym czasie średnio
107 tys. widzów. W
TVP Sport wyścigi oglądało średnio
62 tys. osób, a w
TVP Polonia –
27 tys.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.