dodano: 2012-07-25 13:43 | aktualizacja:
2012-07-25 14:23
autor: Janusz Sulisz |
źródło: tvpolsat.info / Nielsen Audience Measurement/ Grupa ATM
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Lepszy wynik ogólny mają tylko duże ogólnopolskie telewizje –
TVP1 (13,8%), Polsat (12,3%), TVN (11,6%), TVP2 (11,3%), a z mniejszych kanałów ogólnopolskich –
TVP Info (5%), TVN7 (2,7%), TV4 (2,5%), TV Puls (2,3%), Polo TV i TVP Polonia (po 0,7%).
Natomiast wśród widzów telewizji cyfrowej ATM Rozrywka ma 3,2% udziału i dziewiątą pozycję. Przed nią są: TVP1 (14,7%), Polsat (12,3%), TVP2 i TVN (po 10,5%), TVP Info (8,4%), TV Puls (5,4%) oraz TVN7 (4,5%) i TV4 (3,8%).
–
Pierwsze wyniki oglądalności ATM Rozrywki są o wiele lepsze niż się spodziewaliśmy – komentuje Maciej Grzywaczewski, wiceprezes ATM Grupy SA. –
Zwłaszcza w okresie kiedy dopiero budujemy pozycję stacji na rynku. Potwierdzają, że trafiliśmy w potrzeby odbiorców z ofertą programową. To także kolejna dobra wiadomość dla nas w ostatnich dniach. Pierwszą było potwierdzenie przez Krajową Radę i Radiofonii i Telewizji, że ATM Rozrywka nadaje zgodnie z przyznaną koncesją – dodaje Grzywaczewski.
Obecnie stacja emituje głównie programy produkowane przez ATM Grupę SA: teleturnieje
„Awantura o kasę”, „Gra w ciemno”, sitcom
„Świat według Kiepskich” i serial
„Pierwsza miłość”. Ponadto od sierpnia na antenie ATM Rozrywki emitowane będą reklamy. Brokerem stacji jest
Polsat Media.
ATM Rozrywka jest dostępna na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej i w platformie Cyfrowy Polsat. Nadawca finalizuje obecnie rozmowy z przedstawicielami sieci kablowych i prawdopodobnie jeszcze w sierpniu ATM Rozrywka będzie dostępna u operatorów kablowych
Dane: Nielsen Audience Measurement za okres od 19 do 22 lipca 2012 roku
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.