dodano: 2012-08-01 14:47 | aktualizacja:
2012-08-01 14:53
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie widzów w technicznym zasięgu TVN 24, a więc w bezpośredniej konkurencji, TVP INFO odnotował w okresie 7 miesięcy 2012 r. p
onad 4 proc. wzrostu widowni w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Widownia TVN 24 w tej grupie spadła w tym samym czasie o 1 procent. Jeśli porównamy udziały oby stacji, tendencja zmian jest również korzystna dla telewizji publicznej.
Obecnie, w lipcu 2012 r. wśród stacji informacyjnych, TVP INFO jest stacją pierwszego wyboru z widownią 246 tys. wśród ogółu badanych i udziałami 4,8 proc. Na drugim miejscu plasuje się TVN 24 z widownią 134 tys. i udziałami 3,6 proc.
W ofercie kanału informacyjnego telewizji publicznej w ostatnim czasie wyraźnie wzrosły udziały programów przedpołudniowych. W porównaniu do wyników czerwca, w lipcu znaczny wzrost udziałów odnotowały programy poranne:
Poranek TVP INFO (wzrost +16 proc.),
Gość Poranka TVP INFO (+22,5 proc.),
Polska według Kreta (+41proc.),
Głos mediów (+48 proc.), a także programy wieczorne:
Info Dziennik. Zdarzyło się dziś! (+30 proc.),
Minęła Dwudziesta (+38 proc.),
Infoexpress (+19 proc.),
Raport z Polski (+69 proc.),
Listy gończe (+32 proc.).
wśród ogółu widzów
I-30 VII 2012 r.
|
widownia
|
udz. proc.
|
TVP INFO
|
241 067
|
3.98
|
TVN 24
|
187 394
|
3.09
|
Polsat News
|
56 029
|
0.92
|
Superstacja
|
13 788
|
0.23
|
źródło: Telemetria Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.