reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rekord oglądalności 2. sezonu serialu „Inna” [wideo]

dodano: 2012-09-19 14:22 | aktualizacja: 2012-09-19 14:27
autor: Anita Dąbek | źródło: MTV

MTV 2010 Pierwszy odcinek nowego sezonu serialu „Inna”, premierowo wyemitowany na antenie stacji MTV 16 września o 19:30 spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem widzów. Zmagania Jenny, która w nowej serii musi podjąć ważne decyzje dotyczące swoich sercowych wyborów, przyciągnęły przed ekrany telewizyjne rekordową ilość młodych widzów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program był najchętniej oglądaną pozycją w ciągu całego dnia osiągając poziom AMR% 0,575, czyli o 700% lepiej niż średni wynik tego pasma z czterech poprzedzających premierę tygodni. W grupie docelowej 13-24 lat udział wyniósł 2,8%, co zapewniło serialowi drugą pozycję wśród wszystkich programów emitowanych na kanałach z grupy Viacom International Media Networks w ciągu tego weekendu.

Serial bije także rekordy popularności w serwisach społecznościowych. Na Twitterze i Facebooku fani „Innej” mają szansę pozostawienia komentarza dotyczącego serialu, który następie, w ramach aktywności Social TV, emitowany jest na ekranie MTV. Tylko w czasie trwania pierwszego odcinka „Innej”, stacja otrzymała ponad 3200 takich komentarzy.

Serial „Inna” to jedna z najmocniejszych pozycji naszej jesiennej ramówki – mówi Jerzy Dzięgielewski, Content Director MTV, VH1 (Youth&Music). – Międzynarodowy i polski sukces serialu „Inna” utwierdził nas w przekonaniu, że młodzi widzowie z pokolenia Milenijnego chcą oglądać takie programy. Dlatego również zdecydowaliśmy się wesprzeć serial ogólnopolską kampanią reklamową
o maksymalnie precyzyjnym dotarciu do młodych. Jak widać, przyniosło to świetne efekty
– dodaje.

Kampania promocyjna serialu objęła media młodzieżowe (Bravo, Bravo Girl, Twist) oraz kobiece (Cosmopolitan i Joy), kampanię bannerową na najpopularniejszych serwisach młodzieżowych, kampanię video na onet.pl VOD i YouTube.pl. Dodatkowym wsparciem są działania outdoorowe – citylights w 8 największych miastach Polski, plakaty w prawie 800 szkołach podstawowych
i gimnazjach, naklejki w sklepach House, reklamy na stacjach BP oraz spot kinowy.

Kolejne odcinki drugiego sezonu „Inna” emitowane będą na antenie MTV w niedziele o 19:30.

Zobacz trailer drugiego sezonu serialu „Inna” (Awkwards) w j. ang.:




Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...