dodano: 2012-11-18 13:18 | aktualizacja:
2012-11-18 15:49
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Atmedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Atmedia Węgry przejmują obsługę reklamową trzeciej co do wielkości stacji komercyjnej w tym kraju. Dzięki umowie z
Viasatem udział w widowni reprezentowanych przez
Atmedia kanałów wzrośnie na Węgrzech o blisko 48 procent, by osiągnąć 17,75 procent (dane dla grupy 18-49 lat za III kwartał 2012 roku; źródło:
Nielsen Audience Measurement). Tym samym
Atmedia dołączają do ścisłej czołówki węgierskiego rynku telewizyjnego, z potencjałem porównywalnym do dotychczasowych największych graczy naziemnych.
- Węgierskie biuro Atmedia działa od 2010 roku. W trzy lata od startu zdobyło pozycję jednego z głównych rozgrywających na węgierskim rynku telewizyjnym. Oznacza to znacznie większe możliwości dla regionalnych reklamodawców grupy Atmedia - powiedział
Marcin Boroszko, prezes
Atmedia Group, działającej obecnie na rynkach Polski, Czech i Węgier.
Portfolio
Atmedia Węgry liczy 24 kanały. Dołączający
Viasat3 jest trzecią co do wielkości komercyjną stacją na Węgrzech, skierowaną głównie do kobiet z grupy 18-39 lat. Siostrzany kanał -
Viasat6, adresowany jest głównie do mężczyzn z tej samej grupy wiekowej. Stacje należą do holdingu radiowo-telewizyjnego
Modern Times Group.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.