dodano: 2012-11-28 02:49 | aktualizacja:
2012-11-28 10:37
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Atmedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Turner Broadcasting konsoliduje obsługę swoich kanałów w
Atmediach, biurze reklamy telewizji i nowych mediów.
Atmedia, które od kwietnia 2009 roku reprezentują kanał filmowy
TCM, od stycznia 2013 roku będą także sprzedawały reklamy w stacjach dziecięcych
Cartoon Network i
Boomerang. Do portfolio biura dołączają też serwisy internetowe kanałów. Oznacza to, że
Atmedia stają się głównym punktem kontaktu dla wszystkich reklamodawców
Turnera.
- Pełne portfolio naszych kanałów w ofercie Atmedia udoskonali wewnętrzny proces zarządzania, jak również przyniesie wiele korzyści agencjom i ich klientom, ponieważ od teraz wszystkie nasze kanały dostępne są w jednym miejscu. Czekam z niecierpliwością na 2013 rok i możliwość prezentacji nowości, które znajdą się zarówno na antenach naszych kanałów dziecięcych jak i rozrywkowych – mówi
Paromita Dey,
Ad Sales & Turner Network Enterprises Director odpowiedzialna za polski rynek.
- Współpraca Atmediów ze stacjami dziecięcymi Turner Broadcasting oznacza biznesowe korzyści nie tylko dla stron tej umowy, ale także - dla reklamodawców. Integracja ofert handlowych czołowych kanałów dziecięcych w jednym biurze usprawni planowanie i zakup kampanii. Wraz ze stacjami Cartoon Network i Boomerang, Atmedia umacniają pozycję lidera w kategorii biur reklamy mediów dziecięcych pod względem udziałów w rynku oraz jakości otoczenia programowego - mówi
Marcin Boroszko,
CEO Atmedia Group.
Cartoon Network jest obecnie najpopularniejszą stacją dziecięcą wśród widzów z grupy 4-12 lat z 6,5 procentowym udziałem w czasie jej oglądania w październiku br. (wskaźnik SHR, dane
Nielsen Audience Measurement dla grupy 4-12 lat, okres: 1-31 października 2012 roku). W tym samym okresie udział
Boomerang wynosił 1,5 procent.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.