reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Cartoon Network i Boomerang w portfolio Atmedia

dodano: 2012-11-28 02:49 | aktualizacja: 2012-11-28 10:37
autor: Łukasz Knapik | źródło: Atmedia

Atmedia Turner Broadcasting wybrał dom sprzedaży Atmedia do obsługi kanałów dziecięcych. Od stycznia 2013 roku Atmedia będą sprzedawały reklamy w stacjach Cartoon Network i Boomerang oraz na ich stronach internetowych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Turner Broadcasting konsoliduje obsługę swoich kanałów w Atmediach, biurze reklamy telewizji i nowych mediów. Atmedia, które od kwietnia 2009 roku reprezentują kanał filmowy TCM, od stycznia 2013 roku będą także sprzedawały reklamy w stacjach dziecięcych Cartoon Network i Boomerang. Do portfolio biura dołączają też serwisy internetowe kanałów. Oznacza to, że Atmedia stają się głównym punktem kontaktu dla wszystkich reklamodawców Turnera.

- Pełne portfolio naszych kanałów w ofercie Atmedia udoskonali wewnętrzny proces zarządzania, jak również przyniesie wiele korzyści agencjom i ich klientom, ponieważ od teraz wszystkie nasze kanały dostępne są w jednym miejscu. Czekam z niecierpliwością na 2013 rok i możliwość prezentacji nowości, które znajdą się zarówno na antenach naszych kanałów dziecięcych jak i rozrywkowych – mówi Paromita Dey, Ad Sales & Turner Network Enterprises Director odpowiedzialna za polski rynek.

- Współpraca Atmediów ze stacjami dziecięcymi Turner Broadcasting oznacza biznesowe korzyści nie tylko dla stron tej umowy, ale także - dla reklamodawców. Integracja ofert handlowych czołowych kanałów dziecięcych w jednym biurze usprawni planowanie i zakup kampanii. Wraz ze stacjami Cartoon Network i Boomerang, Atmedia umacniają pozycję  lidera w kategorii biur reklamy mediów dziecięcych pod względem udziałów w rynku oraz jakości otoczenia programowego - mówi Marcin Boroszko, CEO Atmedia Group.

Cartoon Network jest obecnie najpopularniejszą stacją dziecięcą wśród widzów z grupy 4-12 lat z 6,5 procentowym udziałem w czasie jej oglądania w październiku br. (wskaźnik SHR, dane Nielsen Audience Measurement dla grupy 4-12 lat, okres: 1-31 października 2012 roku). W tym samym okresie udział Boomerang wynosił 1,5 procent.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...