dodano: 2013-03-28 11:16 | aktualizacja:
2013-03-28 17:04
autor: Łukasz Knapik / Anita Dąbek |
źródło: 4fun Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zarząd
4fun Media S.A. planuje skoncentrować dalszy rozwój spółki na rynkach, na których działa obecnie.
Główne cele strategicznego rozwoju
4fun Media S.A. na najbliższe lata to:
zwiększenie skali realizowanych inwestycji, służących umacnianiu pozycji kanałów tematycznych należących do portfolio
4fun Media S.A. na rynku kablowo-satelitarnym;
-
budowanie pozycji spółki w nowych kanałach dystrybucji sygnału telewizyjnego oraz w najbardziej rozwojowych obszarach mediów cyfrowych. Będzie on realizowany głównie poprzez wzrost organiczny, alternatywnie poprzez akwizycje podmiotów o komplementarnym zakresie działalności;
-
postępująca dywersyfikacja źródeł przychodów pozyskiwanych przez spółkę;
-
utrzymywanie poziomu zadłużenia 4fun Media S.A. na bezpiecznym poziomie;
-
budowanie wartości spółki dla akcjonariuszy poprzez aktywne poszukiwanie partnerów prowadzących działalność na rynku mediów w Polsce lub za granicą celem nawiązania współpracy operacyjnej, zawiązania aliansu kapitałowego lub pozyskania inwestora strategicznego.
Środki niezbędne do realizacji celów strategicznych założonych przez zarząd spółki będą pochodziły w znacznej części z zysku wypracowanego w kolejnych latach obrotowych. Będzie on głównie efektem skutecznego wykorzystania przewag konkurencyjnych, wzrostu przychodów z prowadzonej działalności oraz utrzymywania dwucyfrowego poziomu marży operacyjnej. W razie takiej konieczności, Zarząd dopuszcza też możliwość częściowego sfinansowania realizowanych inwestycji długiem zewnętrznym w postaci kredytu inwestycyjnego lub emisji papierów dłużnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.