dodano: 2013-05-17 11:26 | aktualizacja:
2013-05-17 17:31
autor: Rafał Olchowik |
źródło: vmdaily.ru, tele-sat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grudniu 2012 roku, rosyjski holding
Profmedia ogłosił o zamknięciu projektu
MTV Russia. Swoją decyzję tłumaczył tym, że nie jest to już kanał muzyczny, jaki kiedyś wszyscy kochali. Rebranding ma pozwolić zaoferować widzom interesujący kontent pod nową marką, bez mieszania formatów. Oznacza to, że amerykańskie produkcje rozrywkowe zostaną zastąpione krajowymi.
Wiadomo, że
Pjatnica ma mieć tematykę informacyjno-rozrywkową, skoncentrowaną na widza w wieku 14-44 lat. Prawie połowę ramówki mają zająć kabarety i rozrywkowe show dla młodzieży. Muzyki ma być trzy razy więcej niż w
MTV.
Już 31 maja, w piątek, widzowie kanału zobaczą prowadzących show „Black2White” w radiu
Energy, które dużo mówi o nowych projektach Pjatnicy. Ponadto serial „Moja śliczna niania” i powtórki „Prożektor Paris Hilton”, znane z anteny
Pierwyj kanal. Oprócz tego show „Bolszaja raznica”, „Comedy Club” i „Klub wesołych i pomysłowych”.
Oprócz
MTV Russia, w portfolio holdingu
Profmedia są kanały
TV3 i
2x2.
MTV Russia rozpoczął nadawanie 25 września 1998 roku. Grupą docelową były osoby w wieku od 11 do 34 lat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.