dodano: 2013-07-15 11:03 | aktualizacja:
2013-07-15 11:31
autor: Janusz Sulisz |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Nowa kampania sportowa jest kontynuacją konwencji, w której promowaliśmy ostatnio nasz kontent filmowy. W przewrotny, humorystyczny sposób przedstawiamy atrakcyjność i wyjątkową wartość sportowej oferty CANAL+, dostępnej ekskluzywnie na platformie nc+. Pokazujemy, że tylko relacje na żywo z najbardziej prestiżowych rozgrywek są gwarancją prawdziwych piłkarskich emocji - powiedział
Jan Wykrytowicz, dyrektor w
Dziale Marketingu CANAL+ Cyfrowy.
W kampanii telewizyjnej wykorzystany zostanie 45-sekundowy spot wizerunkowy, który wraz ze startem rozgrywek poszczególnych lig europejskich, będzie prezentowany w kilku różnych odsłonach, podkreślając różnorodność oferty sportowej
CANAL+. Za koncepcję i kreację spotu, emitowanego w ponad 50 ogólnopolskich (m.in.
TVP,
Polsat,
TVN,
TV Puls) i tematycznych (m.in.
BBC Entertainment,
Discovery Channel,
Animal Planet,
TCM) stacjach telewizyjnych odpowiada agencja
Saatchi&Saatchi. Reżyserem filmu reklamowego jest
David Kerr - laureat prestiżowej nagrody
Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych BAFTA, znany z pracy nad wieloma angielskimi serialami i produkcjami komediowymi, takimi jak
„That Mitchell and Webb Look”.
Kampanii telewizyjnej będzie towarzyszyć komunikacja w radiu - od 15 lipca br. w stacjach pakietu
ZET Barometr+,
RMF,
RMF Maxxx,
RMF Classic, stacjach
Grupy Time,
Tok FM i
Radiu Pin będzie emitowany spot przypominający o starcie
T-Mobile Ekstraklasy i transmisjach telewizyjnych ze wszystkich meczów. Natomiast w okresie 19-27 lipca br. w prasie codziennej (
„Gazeta Wyborcza”,
„Przegląd Sportowy”) i TV Guidach (
„Tele Tydzień”,
„Tele Magazyn”,
„To i Owo”) pokażą się layouty nawiązujące do rozpoczęcia rozgrywek ligi polskiej. Równolegle rozpocznie się kampania w Internecie - spoty reklamowe będzie można zobaczyć w
onet.pl,
gazeta.pl i
YouTube. Wszystkie media zaplanował dom mediowy
ZenithOptimedia Group.
W trakcie kampanii, na oficjalnym profilu
CANAL+ Sport na portalu społecznościowym
Facebook będą regularnie prowadzone działania angażujące społeczność fanów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.