reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Viva Polska: Efektywne dotarcie do Pokolenia Y

dodano: 2013-08-11 17:24 | aktualizacja: 2013-08-11 18:05
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVN Media

Viva Polska Viva Polska i MTV Polska - ekspertami w efektywnym dotarciu do przedstawicieli Pokolenia Y. Dowodem może być chociażby świeżo zrealizowany projekt wspólnie z marką Under Twenty.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa docelowa: wszyscy 13 - 20

Kanały: Viva Polska (antena, Facebook, strona www) ze wsparciem MTV Polska, strona www marki Under Twenty, fanpage Under Twenty

Termin: kwiecień-czerwiec 2013

Cele kampanii:

- przedstawienie Under Twenty jako marki wyznaczającej trendy, dostarczającej swoim konsumentkom innowacyjne i skuteczne produkty do pielęgnacji skóry trądzikowej oraz niezapomniane przeżycia,
- podkreślenie, że fajny wygląd zapewnia doskonałe samopoczucie,
- zaprezentowanie jak Under Twenty spełnia marzenia młodych dziewczyn.



Opis akcji: Aby wziąć udział w konkursie, uczestniczki musiały zamieścić swoje zdjęcie na profilu marki Under Twenty na portalu społecznościowym Facebook oraz uzasadnić, dlaczego to właśnie one powinny wygrać totalną metamorfozę. Każdego tygodnia ekipa programu „In & Out” wyłaniała jedną dziewczynę, którą wzięła udział w profesjonalnej zmianie wizerunku przy udziale stylistów Under 20, fryzjera i makijażystki. Następnie cała przemiana została zaprezentowana w programie „In & Out”. Spośród pięciu dziewczyn widzowie i internauci wybrali finałową 3 laureatek, których metamorfozy wzbudziły największe zainteresowanie. Następnie jury wybrało główną zwyciężczynię konkursu, która zdobyła główną nagrodę - tytuł Międzynarodowej Ambasadorki Marki w internecie i zakupy ze stylistką o wartości 3000 zł.

Komunikacja on-air: Dedykowana komunikacja na antenie kanału Viva Polska obejmowała spoty konkursowe, belki konkursowe, billboard sponsorski emitowany przed programem „In & Out” i po nim, oraz spot i belkę zachęcające do oglądania programu „In & Out” z metamorfozami uczestniczek konkursu.

W grupie docelowej 13-20 liczącej 9 086 000 osób osiągnięto prawie 3 miliony kontaktów i GRP na poziomie 31,00. Spoty związane z konkursem „Top Face Under 20” miały zasięg 10,19 proc., czyli widziało je 926 212 osób. Każda z osób z grupy docelowej w zasięgu kampanii widziała spoty średnio 3 razy.

Komunikacja online: działania w kanałach cyfrowych obejmowały stronę internetową www.viva-tv.pl (tapeta na stronie głównej, double billboard oraz dedykowaną podstronę konkursową) oraz promocję na fanpage Viva Polska.

Działania te wygenerowały 780 500 kontaktów, posty na portalu społecznościowym Facebook osiągały zasięg od 40 272 do 92 960 osób, tapeta na stronie głównej zanotowała wynik PV 142 749 i UU 73 401, a podstrona konkursowa PV 1 353 i UU 1 181.

Pomysłodawcą i zleceniodawcą kampanii był dom mediowy Starcom.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...