reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Disney: Współpraca reklamowa z Premium TV

dodano: 2013-09-04 16:22 | aktualizacja: 2013-09-04 19:20
autor: Anita Dąbek | źródło: TVN

Disney Channel MAJ 2011 Od września 2013 roku Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior wejdą do oferty Premium TV, działającej w ramach TVN Media i oferującej nadawcom reprezentację handlową. W tym miesiącu w Premium TV będzie już dostępny czas reklamowy wszystkich trzech kanałów na październik 2013.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanały Disneya będą reprezentowane przez Premium TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i sponsorskiej oraz w ofercie projektów specjalnych. Premium TV będzie także brokerem oferty on-line serwisu www.disney.pl, który w segmencie portali dziecięcych należy do najsilniejszych na rynku.

- Bardzo nas cieszy możliwość współpracy z Disneyem - mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV. - Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców.

Kanały z portfolio Disneya to stacje skierowane do młodych widzów i ich rodzin. Disney Channel to flagowy kanał familijny, tworzony z myślą o dzieciach w wieku 4-12 lat i szczególnie chętnie oglądany przez dziewczynki, nadający m.in. ulubiony serial polskich nastolatek - „Violettę”. Disney XD przyciąga zwłaszcza chłopców w wieku 6-12 lat dzięki multimedialnej rozrywce oraz mieszance aktorskich i animowanych seriali pełnych humoru i akcji, jak „Fineasz i Ferb” czy „Mega Spider-Man”. Disney Junior to kanał dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców, pełen muzyki, magii i poruszających historii z doskonale znanymi bohaterami seriali „Jake i Piraci z Nibylandii”, „Klub Przyjaciół Myszki Miki” i „Jej wysokość Zosia”. Wszystkie trzy kanały docierają średnio do 14,9% dzieci w grupie 4-12 lat.

Premium TV jest częścią TVN Media, największego biura reklamy na polskim rynku. W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 28 kanałów z portfolio Grupy TVN, 4fun Media, Telewizji Puls, a także pozyskane od stycznia 2013 stacje firm Viacom International Media Networks i CANAL+ Cyfrowy. Wśród nich znajdują się stacje dziecięce takie jak MiniMini+, teleTOON+ i Nickelodeon, a także kanały z kontentem dziecięcym – TV Puls i PULS 2. Powyższe stacje wchodzą w skład pakietu MIX KIDS, skierowanego do dziecięcych grup docelowych.

Stacje Disney Channel, Disney XD i Disney Junior dołączą do pakietu MIX KIDS, będą także sprzedawane w ramach oferty monokanałowej.

Dane: Nielsen Audience Measurement, Q2 2013, SHR%, A 4-12, 06:00 – 21:00.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...