dodano: 2013-09-12 15:13 | aktualizacja:
2013-09-12 16:00
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Atmedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W kwietniu przyszłego roku do oferty reklamowej
Atmediów wejdzie
Stopklatka TV. Kanał tworzony przez
Kino Polska TV oraz
Agorę zdobył właśnie w konkursie miejsce w pierwszym multipleksie (
MUX 1) naziemnej telewizji cyfrowej (
NTC) i tym samym ruszają prace nad jego uruchomieniem
(więcej tutaj).
Stopklatka TV zaproponuje widzom bezpłatnej telewizji ambitną ofertę filmową obejmującą zarówno polską klasykę, kino europejskie, jak i produkcje światowe.
Według analiz
Atmediów nowy kanał może liczyć w pierwszym roku nadawania na około 1 proc. udział w czasie oglądania grupy 16-49 lat.
- Kino Polska i Agora inwestują w największy segment telewizji tematycznych w Polsce. Unikalny atut w postaci ogólnopolskiego zasięgu wróży komercyjny sukces - powiedział
Marcin Boroszko, prezes
Atmedia Group.
- Sukces niezależnych graczy w walce o multipleks cieszy podwójnie. Wygrali nadawcy, którym realnie opłacają się inwestycje w jakość ramówki i budowę alternatywy do oferty dawnych ogólnopolskich kanałów - dodał.
Atmedia są obecnie partnerem
Kino Polska TV, nadawcy
Kino Polska i dystrybutora stacji z rodziny
Filmbox.
Agora wraz ze
Stopklatką TV zadebiutuje na rynku telewizyjnym w Polsce.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.