dodano: 2013-10-15 18:44 | aktualizacja:
2013-10-16 03:20
autor: Łukasz Knapik |
źródło: 4fun Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Screen Network S.A. jest liderem polskiego rynku zewnętrznej komunikacji cyfrowej (określanego skrótem: DOOH-Digital Out-Of-Home) prowadzonej z wykorzystaniem systemu Digital Signage. Spółka dysponuje największym zasięgiem w branży, obejmującym 45 tysięcy nośników w ponad 7 tysiącach lokalizacji na terenie całej Polski, które gwarantują co najmniej 100 milionów unikalnych kontaktów reklamowych miesięcznie.
Screen Network S.A. zarządza jedyną na rynku, wystandaryzowaną siecią nośników LED oferując m.in. wielkoformatowe (50 metrów kwadratowych) ekrany LED rozlokowane na parkingach sieci
Tesco, sieć ekranów LCD w
PKP Intercity,
TUI, w stacjach
Łukoil czy w sieci
Media Markt Saturn Holding. Tak duży i zróżnicowany zasięg nośników daje unikalną skalę i możliwości w planowaniu oraz realizacji kampanii reklamowych, zarówno ogólnopolskich jak i lokalnych, w tym skoncentrowanych na konkretnym segmencie odbiorców. Możliwości technologiczne i kreacyjne Digital OOH to możliwość realizacji zarówno kampanii zasięgowych, skutecznych działań wsparcia sprzedaży jak i kampanii niestandardowych.
Screen Network S.A. jest jedynym podmiotem na polskim rynku, oferującym pełny zakres usług dostępnych z wykorzystaniem zewnętrznych nośników cyfrowych takich jak: planowanie i realizacja kampanii marek w kanale Digital OOH, projektowanie i wdrażanie interaktywnych rozwiązań dedykowanych kampaniom Digital OOH oraz budowanie i zarządzanie sieciami Digital OOH.
- Zdecydowałem o przeprowadzeniu tej akwizycji ponieważ rynek zewnętrznej komunikacji cyfrowej należy dziś obok reklamy mobilnej i internetowej do najszybciej rozwijających się segmentów rynku reklamy. Strategicznym celem transakcji jest maksymalne wykorzystanie synergii w obszarze oudoroowych kompetencji i zasobów Screen Network S.A. z potencjałem produkcyjnym oraz kontentem telewizyjnym jaki posiada 4fun Media S.A., giełdowa spółka z naszego portfela - skomentował transakcje
Dariusz Stokowski, prezes zarządu i główny udziałowiec
Nova Group.
Cyfrowe nośniki Out-Of-Home to w Polsce stosunkowo nowy segment rynku reklamy. Na świecie rozwija się bardzo dynamicznie, wypierając stopniowo tradycyjne nośniki OOH. Przewaga konkurencyjna tego rodzaju nośników opiera się na większej atrakcyjności przekazu oraz możliwościach skalowania zasięgu dotarcia do potencjalnego odbiorcy. Digital OOH daje nowe możliwości w zakresie kreacji na bardzo konkurencyjnym rynku reklamy (treści generowane są w czasie rzeczywistym). Dzieje się tak nie tylko dzięki centralnemu zarządzaniu kampaniami informacyjnymi i reklamowymi. Digital Out-of-Home to jedyny kanał komunikacji na rynku, w którym można skutecznie integrować systemy zarządzania sprzedażą poprzez zaangażowanie konsumenta oraz powiązanie przekazu z innymi kanałami komunikacji, takimi jak Internet (w tym social media) czy reklama mobilna.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.