dodano: 2013-10-24 13:54 | aktualizacja:
2013-10-24 17:20
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TV Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Ta nagroda bardzo nas cieszy i jednocześnie mobilizuje do jeszcze cięższej pracy. Bardzo dziękujemy widzom za to, że nas coraz chętniej oglądają i dziękujemy magazynowi „Media & Marketing Polska” za to prestiżowe wyróżnienie - powiedział
Dariusz Dąbski, prezes
Telewizji Puls.
Telewizja Puls sp. z o.o. posiada obecnie prawie 5 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W bieżącym miesiącu (1-21 października br.) TV Puls notuje rekordowo wysoki udział na poziomie 3,66 proc. (SHR, 16-49), a PULS 2 - 1,29 proc. (SHR, 16-49).
To druga w ostatnim czasie nagroda dla Telewizji Puls. W połowie października br. kanał PULS 2 zdobył wyróżnienie w kategorii „Wydarzenie Roku” na VIII Festiwalu Kanałów Tematycznych 2013 zorganizowanym przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej (PIKE)
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.