dodano: 2013-11-13 17:02 | aktualizacja:
2013-11-13 17:23
autor: Łukasz Knapik |
źródło: IDMnet
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
IDMnet na początku przyszłego roku przejmie obsługę reklamową stacji telewizyjnych ZPR od dotychczasowego brokera - firmy Atmedia
(więcej tutaj). Grupa ZPR, do której należy IDMnet, decyzję o utworzeniu biura sprzedaży w ramach własnych struktur uzasadnia uzyskaniem koncesji na nadawanie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanału Fokus TV
(więcej tutaj). Kanał edukacyjno-poznawczy będzie trzecim po Esce TV i Polo TV programem emitowanym przez holding ZPR na pierwszym multipleksie naziemnym. Rozpocznie nadawanie najpóźniej w kwietniu przyszłego roku.
Za działalność brokera telewizyjnego będzie odpowiadał Konrad Łaski - wiceprezes IDMnet i Time S.A. (również część holdingu ZPR). Obecnie IDMnet jest na etapie kompletowania zespołu sprzedażowego oraz wdrażania systemu do optymalizacji i planowania kampanii TV, który będzie oparty o system stosowany w stacjach radiowych, wchodzących w skład Time S.A. System ma być gotowy na początku grudnia br.
- IDMnet jest doświadczonym brokerem internetowym, działającym w tej branży od kilkunastu lat. Ten potencjał chcemy przenieść na telewizję. Wykorzystamy też doświadczenie spółki Time, brokera na rynku radiowym. Będzie to kolejny krok w kierunku rozwoju kompetencji całej naszej grupy mediowej - powiedział
Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej
ZPR S.A.
W przyszłym roku IDMnet ma zamiar współpracować także z innymi kanałami telewizyjnymi - negocjacje w tym zakresie są obecnie w końcowej fazie. Spółka będzie też kontynuować swoją dotychczasową działalność internetową.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.