dodano: 2013-11-25 10:34 | aktualizacja:
2013-11-25 11:42
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po czterech odcinkach 5. sezon „Ugotowanych” miał średnio 2,32 mln widzów, co przełożyło się na 19,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 26,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
-
Sukces „Ugotowanych” pozwala mieć apetyt na więcej, w związku z tym wystartowaliśmy już z realizacją zdjęć do szóstego sezonu programu. Będzie on liczył 12 odcinków, podczas których do kulinarnych zmagań staną mieszkańcy między innymi Łodzi, Radomia, Częstochowy, Białegostoku, Grudziądza, Jeleniej Góry, Warszawy i wielu innych miast - powiedziała dla Wirtualnemedia.pl Adrianna Przetacka, producentka „Ugotowanych”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.