dodano: 2013-11-25 12:34 | aktualizacja:
2013-11-25 14:58
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
TVN Media będzie także odpowiedzialny za sprzedaż sponsoringu i akcji niestandardowych na kanałach Fox International Channels (FIC) Poland. Te wyraźnie sprofilowane kanały są adresowane do kobiecej, męskiej i miejskiej widowni.
- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z FOX International Channels Poland. Nasi klienci w przyszłym roku będą mogli otrzymać bardziej zróżnicowane produkty, w efektywniejszy sposób realizujące ich cele komunikacyjne - powiedział
Piotr Tyborowicz, członek zarządu
TVN Media.
- Współpraca z TVN Media to kolejny krok, który pozwoli na dalsze efektywne wykorzystanie wartości naszych marek przy sprzedaży czasu reklamowego i projektów specjalnych na bardzo wymagającym obecnie rynku reklamowym - komentując decyzję powiedział
Carlos Ortega, wiceprezes wykonawczy (EVP)
Fox International Channels na Europę Środkową i Wschodnią.
Stacje telewizyjne należące do Fox International Channels w okresie I-X 2013 roku osiągnęły udział w rynku oglądalności telewizyjnej na poziomie 1,14 proc. w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej.
Fox International Channels jest międzynarodową spółką multimedialną należącą do 21st Century Fox, która jest odpowiedzialna za opracowywanie, produkcję oraz dystrybucję kanałów rozrywkowych, sportowych, lifestylowych, dokumentalnych oraz filmowych w 45 językach na terenie Europy, Ameryki Łacińskiej, Azji i Afryki.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.