reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Kanały Kino Polska TV w portfolio Polsat Media

dodano: 2013-12-18 19:39 | aktualizacja: 2013-12-19 03:44
autor: Łukasz Knapik | źródło: Kino Polska TV

Polsat Media biuro reklamy W nawiązaniu do informacji z początku grudnia 2013 roku (więcej tutaj), zarząd Kino Polska TV S.A. informuje o podpisaniu w dniu 17 grudnia br. na warunkach rynkowych trzech znaczących umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy sp. z o.o. sp. k., dotyczących pozyskiwania przez Polsat Media na zasadzie wyłączności reklam dla kanałów z portfolio Grupy Kapitałowej Kino Polska TV S.A., tj. Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Filmbox i Stopklatka TV.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najważniejsze kwestie odnośnie zawartych umów przedstawione zostały poniżej.

1) Umowa pomiędzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 roku - 31 grudnia 2015 roku.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla spółki na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Filmbox.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska TV S.A. w ramach:

a) umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5 proc. czasu reklamowego w danym miesiącu;
b) umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Filmbox;
c) umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie spółki z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10 proc. wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10 proc. kapitałów własnych emitenta.

2) Umowa pomiędzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 roku - 31 grudnia 2015 roku.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach:

a)umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5 proc. czasu reklamowego w danym miesiącu;
b) umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka;
c) umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiot owa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10 proc. wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10 proc. kapitałów własnych emitenta.

3) Umowa pomiędzy Stopklatka S.A. a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 roku - 31 grudnia 2015 roku.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Stopklatka S.A.w ramach:

a) umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5 proc. czasu reklamowego w danym miesiącu;
b) umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Stopklatka TV;
c) umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10 proc. wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10 proc. kapitałów własnych Emitenta.

Kanał Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 roku (więcej tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...