dodano: 2013-12-19 15:32 | aktualizacja:
2013-12-19 18:46
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Viacom International Media Networks
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach nowych obowiązków, Kastner będzie odpowiedzialny za nadzorowanie projektów biznesowych dla wszystkich marek z portfolio Viacom International Media Networks (VIMN) Niemczech, Holandii, Szwecji, Polsce, Norwegii, Finlandii, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Danii i na Islandii. Marki VIMN w tym regionie obejmują m.in. MTV, Nickelodeon, Comedy Central, VIVA, VH1, TMF oraz rozbudowany pakiet mediów cyfrowych. W strukturze VIMN Kastner będzie raportować bezpośrednio do Boba Bakisha, prezesa i CEO VIMN, a jego siedzibą zostanie Berlin. Kastner zastąpił Dana Ligtvoeta, który opuścił firmę we wrześniu oraz Willema Schellinga, Chief Operating Officer VIMN North, który tymczasowo przejął jego obowiązki.
- Bardzo się cieszymy, że tak doświadczony manager jak Magnus dołączył do zespołu Viacom International Media Networks - powiedział
Bob Bakish.
- Na swoim koncie ma wiele sukcesów w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu w Europie i na Bliskim Wschodzie. Dzięki jego silnej wizji strategicznych działań oraz konsekwentnemu prowadzeniu zespołu, doprowadził kierowane przez siebie firmy do wielu sukcesów zarówno komercyjnych, jak i kreatywnych. Jesteśmy przekonani, że jego doświadczenie i wiedza umożliwią realizację zadań związanych z powierzonym stanowiskiem - dodał.
- Ponowna praca dla Viacom jest dla mnie jak powrót do domu po długim czasie - powiedział
Magnus Kastner.
- To zaszczyć stać na czele zespołu VIMN North i nie mogę się już doczekać, by wraz z kolegami, partnerami i klientami wzmacniać siłę marek VIMN w regionie - dodał.
Wcześniej, od 2011 roku, Magnus Kastner był prezesem Rotana Media Services, której główną siedzibą jest Dubaj. Rotana jest największym mediowym konglomeratem obejmującym stacje telewizyjne i radiowe, studia filmowe, dom mediowy oraz wydawnictwo działające na terenie Bliskiego Wschodu oraz północnej Afryki. Wcześniej, od 2006 do 2011 roku, Kastner był dyrektorem zarządzającym i wiceprezesem Discovery Networks w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, z siedzibą w Monachium . Od 2002 do 2006 roku był dyrektorem zarządzającym w Optimum Media Direction (OMD), z siedzibą w Hamburgu, a od 2000 do 2001 roku był dyrektorem zarządzającym ds. sprzedaży i marketingu w Yahoo Niemcy. Wcześniejsze doświadczenia wyniósł z działów sprzedaży w SevenOneMedia oraz MTV Europe i MTV Niemcy.
Kastner posiada dyplom z zarządzania i biznesu międzynarodowego na Uniwersytecie we Frankfurcie (JW Goethe Universtät) oraz dyplomy z Uniwersytetu w Kordobie (Argentyna) oraz INSEAD (Francja).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.