dodano: 2013-12-23 16:51 | aktualizacja:
2013-12-23 16:57
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: Eurosport
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od 1996 roku kanał
Eurosport obecny jest na naszym rynku z polskim komentarzem, ale reklamy były emitowane w paśmie międzynarodowym, dzięki czemu ogólnoeuropejscy reklamodawcy docierali z przekazem reklamowym do widzów
Eurosportu w całej
Europie. Od nowego roku kanał otworzy się również na lokalnych reklamodawców. Sprzedażą czasu reklamowego dedykowanego polskim klientom na antenie kanałów
Eurosport i
Eurosport HD zarządzać będzie
Polsat Media.
Krzysztof Świergiel, Dyrektor Zarządzający
Eurosport Polska:
Cieszymy się, że po kilkunastu latach od uruchomienia polskiego komentarza w Eurosporcie, możemy zaproponować markom z polskiego rynku efektywną komunikację ich produktów w niezwykle atrakcyjnym środowisku programowym, jakim niewątpliwie jest Eurosport. Idąc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy doceniają pozycję rynkową Eurosportu jako lidera sportowej rozrywki w Polsce, nie mieliśmy wątpliwości, że ta zmiana musi nastąpić. Jestem przekonany, że we współpracy z Polsat Media zapewnimy reklamodawcom najlepsze rozwiązania.
W pierwszym półroczu 2013 r.
Eurosport był najpopularniejszym kanałem sportowym w
Polsce ze średnią oglądalnością 48,45 tys. widzów.
Eurosport bardzo dobrze wypadł również na tle innych, płatnych kanałów tematycznych w
Polsce, plasując się w tej kategorii na 6. pozycji (wg. Nielsen Audience Measurement, nie uwzględniając kanałów informacyjnych).
Eurosport to wiodący kanał sportowy oferujący relacje na żywo z takich czołowych imprez jak tenisowe turnieje
Wielkiego Szlema,
Australian Open,
French Open i
US Open, kolarskie klasyki oraz wyścigi wieloetapowe
Giro d’Italia,
Tour de France i
Vuelta, jak również obszerne relacje z rywalizacji w zimowych zawodach
Pucharze Świata oraz mistrzostwa świata i Europy w wielu dyscyplinach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.