dodano: 2014-01-31 14:18 | aktualizacja:
2014-01-31 16:44
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Po zimowej przerwie na boiska wrócą w połowie lutego piłkarze
T-Mobile Ekstraklasy, fanów futbolu czekają pasjonujące mecze
1/8 finału Ligi Mistrzów (m.in.: Manchester City – Barcelona i Arsenal Londyn – Bayern Monachium), hity lig zagranicznych (m.in.: Juventus – Inter, Monaco – PSG, Liverpool - Arsenal) oraz zmagania w
Lidze Europy. Wielkich emocji dostarczyć powinni również piłkarze ręczni, którzy rywalizować będą w
Velux EHF Lidze Mistrzów, szczególnie mecze z udziałem polskich drużyn – Vive Targów Kielce i Orlenu Wisły Płock oraz koszykarze, którzy spotkają się na coroczne święto
NBA – All Star Weekend. Najnowszy, 30-sekundowy spot promocyjny nc+ oparty jest na wymienionych wydarzeniach i w dynamiczny, nawiązujący do relacji sportowej sposób przedstawia widzom propozycje programowe.
-
Styczeń był dobrą rozgrzewką do tego, co czeka naszych widzów w najbliższych miesiącach. W kampanii skoncentrowaliśmy się na pokazaniu bogactwa i różnorodność oferty sportowej. Kibice będą mieli naprawdę w czym wybierać. Kopnięta w weekend piłka na boiskach ligowych, może zostać przejęta przez szczypiornistę lub koszykarza, a do siatki trafić w połowie tygodnia podczas wieczorów z Ligą Mistrzów lub Ligą Europejską - mówi nawiązując do kreacji spotu Jan Wykrytowicz, dyrektor komunikacji marketingowej i badań.
Reklama będzie emitowana na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych w tym TVP, TVP Sport, TVN, TVN24, MTV Polska, VIVA Polska, Comedy Central, FOX i National Geographic. Kampania w Internecie obejmie najpopularniejsze portale jak: Onet, Interia, WP, sport.pl czy Youtube i Facebook. Reklamy w prasie znajdą się m.in. w: Przeglądzie Sportowym, Gazecie Wyborczej, Four Four Two, Piłce Nożnej oraz Tele Tygodniu i To&Owo.
Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.