dodano: 2014-02-10 14:46 | aktualizacja:
2014-02-10 14:49
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Viacom
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
W związku z ogromnym zainteresowaniem widzów i świetnymi wynikami oglądalności, zdecydowaliśmy się wprowadzić drugi sezon Warsaw Shore – mówi Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska.
Oglądalność pierwszego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” przebiła wszelkie oczekiwania. Każdej niedzieli przygody 8 młodych imprezowiczów oglądało średnio
178 tys. osób, a najpopularniejsze odcinki (29.12, 19.01 i 1.12) przyciągnęły przed telewizory 2% widzów z grupy 16-49 i 1,2% wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku. Był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów MTV Polska od momentu notowania wyników oglądalności poszczególnych programów, czyli od 2006 roku.
Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 225 tys. osób, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 420 tys. fanów. Od stycznia 2014 program jest emitowany również w Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Holandii, Danii i w rejonie Flandrii.
Producentem wykonawczym drugiej serii „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawyʺ będzie Golden Media Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.