dodano: 2014-02-11 20:06 | aktualizacja:
2014-02-12 01:00
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak podaje TVN Media, klienci poszukujący precyzyjnego dotarcia do grup o up-marketowym profilu, mogą precyzyjnie dotrzeć z komunikacją do tej wysoko pożądanej grupy celowej poprzez zakup monokanałowy - zarówno w pakietach spotów, jak i pakietach GRP rozliczanych w grupie Top Management 25-59 NR (non rural). W ramach oferty monokanałowej komunikat marki pojawi się w wybranych pasmach o kontekście biznesowym.
- Stacja TVN24 Biznes i Świat znajdzie się również w ofercie demograficznej Premium TV, wzmacniając tym samym profil pakietów Mix Męski, Mix Urban oraz Mix Dorośli - docierających do najatrakcyjniejszych komercyjnie grup celowych - czytamy w komunikacie TVN Media.
Na specjalne życzenie TVN24 Biznes i Świat NAM podsumowało pierwsze wyniki - poniżej parametry w poszczególnych grupach celowych. Stacja będzie w pełni monitorowana przez NAM już od marca br.
(więcej tutaj)
- Mono kanał Top Management 25-59 NR
TVN24 Biznes i Świat - 0,54 proc., Polsat Biznes - 0,15 proc.,
- Mix Męski Premium M 16-49 c50+
TVN24 Biznes i Świat - 0,37 proc., Polsat Biznes - 0,12 proc.,
- Mix Urban Premium A 16-49 c50+
TVN24 Biznes i Świat - 0,25 proc., Polsat Biznes - 0,08 proc.,
- Mix Dorośli Premium A 25-54 2000+
TVN24 Biznes i Świat - 0,27 proc.,, Polsat Biznes - 0,08 proc.
Dane I'14 przygotowane przez NAM dla TVN24 Biznes i Świat (udział - SHR%)
Przypomnijmy. iż kanał TVN24 Biznes i Świat nadaje od 1 stycznia 2014 roku w miejscu TVN CNBC
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.