dodano: 2014-01-30 20:46 | aktualizacja:
2014-01-30 21:23
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według wstępnych danych przygotowanych dla TVN przez Nielsen Audience Measurement, w kulminacyjnym momencie relacji z Kijowa 22 stycznia 2014 roku liczba widzów w grupie ogólnej 4+ wyniosła 200 tys., a w ciągu całej doby stacja zgromadziła łącznie 1,34 mln widzów.
Z kolei 24 stycznia br. w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat TVN24 Biznes i Świat był drugim, zaraz po TVN24, najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce.
- Przed nami jeszcze długa droga, aby utrwalić zdobytą już pozycję. Mamy świadomość, że wiele rzeczy trzeba ulepszyć i pracujemy nad zmianami, które pozwolą poczuć polskim widzom, że śledzą w czasie rzeczywistym wydarzenia na całym świecie. Jednak już te pierwsze dane potwierdzają nasze spostrzeżenia o rosnącym zainteresowaniu Polaków sprawami międzynarodowymi i upewniają nas, że TVN24 Biznes i Świat jest ciekawym uzupełnieniem oferty programowej TVN24 - powiedział
Adam Pieczyński, członek zarządu
TVN ds. programów informacyjnych oraz redaktor naczelny
TVN24 i
TVN24 Biznes i Świat.
- Kanał TVN24 Biznes i Świat będzie konsekwentnie realizował plan, który zakłada, że rozumienie sytuacji biznesu w Polsce, nie jest możliwe bez poznania szerszego kontekstu międzynarodowego - powiedział
Sebastian Podkościelny, zastępca redaktora naczelnego stacji, odpowiedzialny za program
TVN24 Biznes i Świat.
Przypomnijmy. iż kanał TVN24 Biznes i Świat nadaje od 1 stycznia 2014 roku w miejscu TVN CNBC
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.