dodano: 2014-02-20 15:05 | aktualizacja:
2014-02-20 22:20
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Telewizja Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wraz z rosnącym zasięgiem technicznym kanału PULS 2 (70,5 proc. według szacunków AGB Nielsen Media Research w styczniu 2014 roku) rośnie liczba dzieci, które oglądają ten kanał. Rekordowy zasięg osiągnięty we wtorek, 11 lutego br. oznacza, że tego dnia co najmniej przez minutę PULS 2 oglądało prawie 337 tys. dzieci w wieku 4-9 lat. Kanał osiągnął tak dobry zasięg mimo nieobecności w ofercie Cyfrowego Polsatu. Nadawca kanału PULS 2 nadal czeka na decyzję Cyfrowego Polsatu na temat terminu włączenia tego kanału do oferty tej platformy satelitarnej.
W bieżącym miesiącu PULS 2 pozostaje najchętniej oglądaną przez dzieci telewizją w Polsce. W grupie wiekowej 4-9 w paśmie 9:00-19:00 w dni robocze PULS 2 osiągnął wynik 9,85 proc. (3-18 lutego 2014 roku; SHR, 4-9) udziału w rynku, co daje mu pierwsze miejsce w kraju.
W tym miesiącu PULS 2 odświeżył oprawę graficzną i wprowadził logotyp 3D
(więcej tutaj). W wiosennej ramówce kanału znajdzie się wiele nowych animacji znanych z płatnych kanałów dziecięcych, m.in. „SpongeBob Kanciastoporty”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Hej Arnold!” i „Świat według Ludwiczka”
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.