reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Eksperci: TV Trwam ma duży potencjał reklamowy

dodano: 2014-02-23 18:49 | aktualizacja: 2014-02-24 10:43
autor: Łukasz Knapik | źródło: TV Trwam/Nasz Dziennik/satkurier.pl/press.pl

TV Trwam O północy z 14 na 15 lutego 2014 roku TV Trwam, nadająca od ponad 10 lat w przekazie satelitarnym i kablowym (więcej tutaj), pojawiła się w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) (więcej tutaj). Eksperci cytowani przez press.pl oceniają, że kanał Fundacji Lux Veritatis nie powinien mieć problemów ze znalezieniem reklamodawców.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Popyt na reklamy w TV Trwam raczej będzie. Zasięgowo to atrakcyjne medium - ocenia w rozmowie z serwisem press.pl Marek Racławski, szef departamentu TV w PanMedia Western.

Z tą opinią zgadza się Krzysztof Szumski, media buying manager w ZenithOptimedia.

- Obecność na multipleksie daje zasięg ogólnopolski, a to jest już jakaś propozycja - mówi w rozmowie z press.pl Krzysztof Szumski. - Zwłaszcza dla reklamodawców z produktami i usługami skierowanymi do starszych osób Telewizja Trwam byłaby dobrym kanałem komunikacji. Nie sądzę, żeby klienci mieli jakieś obiekcje wobec tej stacji, skoro reklamują się np. w discopolowym kanale Polo TV - dodaje.
 
Według Marka Racławskiego, zasięg osiągnięty dzięki obecności w MUX 1 jest dużym atutem TV Trwam, bo wizerunkowo lepiej wypada skierowana do podobnego segmentu widowni TV Republika, która ma bardziej zróżnicowaną ofertę programową, przez co jest atrakcyjniejsza reklamowo.
 
Warunkiem przyciągnięcia reklamodawców są też badania oglądalności.

- TV Trwam musiałby się poddać pomiarom Nielsen Audience Measurement, żeby było wiadomo, ile osób ogląda tę stację i jaki jest profil jej widowni - wskazuje w rozmowie z press.pl Krzysztof Szumski.
 
Obecnie firma badawcza Nielsen Audience Measurement nie udostępnia wyników oglądalności TV Trwam.

- Prowadzimy testowe pomiary na własny użytek, ale nie publikujemy ich rezultatów. Złożyliśmy nadawcy TV Trwam ofertę i będziemy rozmawiać o objęciu ich badaniami - powiedziała serwisowi press.pl Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Audience Measurement.

Przypomnijmy, iż przed pojawieniem się TV Trwam w MUX 1 ojciec Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja, powiedział, że do stacji zgłaszają się już reklamodawcy.

- Tak, zgłaszają się reklamodawcy. Mamy promocyjne ceny za reklamę, niższe niż w innych telewizjach. Trzymamy się zasady - my pomożemy wam, wy pomożecie nam. Przez reklamy telewizyjne można wyjść z produktem do szerokiej widowni. Dbamy jednak o to, aby reklama była etyczna. Nie może być zaprzeczeniem etyki katolickiej. W Telewizji Trwam nie będzie wielkich bloków reklamowych, nie będziemy też przerywali programu reklamami. Reklamy będą emitowane przed programami i po nich - powiedział w rozmowie z „Naszym Dziennikiem” ojciec Tadeusz Rydzyk (więcej tutaj).

Biuro Reklamy i Promocji Telewizji Trwam zabiega już o potencjalnych reklamodawców:

Biuro Reklamy i Promocji Telewizji Trwam wychodząc naprzeciw potrzebom konsumenta zaprasza do współpracy reklamodawców, którym zależy na dobru swoich odbiorców. Rynek medialny często zaopatrzony jest w reklamy nieetyczne i nie zawsze warte polecenia produktu, dlatego zależy nam na emisji reklam godnych, odzwierciedlających faktyczny stan i wysoką jakość reklamowanych produktów i usług.

Oferujemy także produkcję spotów telewizyjnych, umożliwiamy sponsoring programów i lokowanie produktów.

Telewizję Trwam wyróżniają

Szeroki zasięg nadawania:
- za pośrednictwem MUX 1 od 15 lutego 2014 roku TV Trwam dociera do 99,5 proc. populacji Polski;
- dzięki satelitom TV Trwam dostępna jest na dwóch kontynentach: w Europie i Ameryce Północnej;
- na całej kuli ziemskiej można oglądać naszą stację za pośrednictwem Internetu poprzez stronę www.tv-trwam.pl

Merytoryczna selekcja reklamodawców w celu ochrony telewidzów Trwam przed szumem reklamowym sprawia, że dzięki krótkim blokom reklamowym przekazy handlowe są lepiej zapamiętywane.

Stabilna widownia powoduje, że pasmo najwyższej oglądalności mieści się w przedziale 6:30-23:00. Oznacza to, że Trwam może znakomicie uzupełniać kampanie prowadzone w największych stacjach telewizyjnych. Stabilność widowni zapewnia także brak wahań średniej oglądalności związanej z porami roku.

Bardzo duży autorytet Trwam i wiarygodność programu skutkują niezwykle wysoką perswazyjnością przekazu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Kanały TV w Polsce


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

489 zł Więcej...