dodano: 2014-03-04 21:13 | aktualizacja:
2014-03-04 22:30
autor: HP |
źródło: SatKurier.pl, Inf. własna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Edukacyjno-poznawczy
Fokus TV, który już niedługo uruchomią Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe mógł być konkurencją dla Superstacji. Kanał z koncesją na potrzeby naziemnej telewizji cyfrowej ma jednak poświęcać zaledwie kilka procent czasu antenowego newsom. Nic dziwnego, że Superstacja nawiązała współpracę z "Super Expressem". Na antenie kanału jest nadawany program "Więc jak?" prowadzony przez redaktora naczelnego tego tabloidu. Nowością w ramówce telewizyjnego tabloidu jest też "Zapach pieniądza", który prowadzi Tomasz Wróblewski, znany m.in. z "Newsweeka", "Rzeczpospolitej" i "Dziennika Gazety Prawnej". Parę tygodni wcześniej w Superstacji zadebiutował inny znany dziennikarz - Wojciech Jagielski. Wcześniej związany z RTL7, TVN i TVP2 weteran mediów prowadzi w kanale program "Wojtek Jagielski na żywo".
Czy dzięki zmianom Superstacja poprawi wyniki oglądalności? Ta stopniowo rośnie. W styczniu 2014 roku miała 0,20 proc. udziału w rynku telewizyjnego wobec 0,18 proc. w tym samym miesiącu poprzedniego roku. Z 0,07 do 0,10 wzrosły też udziały w grupie komercyjnej 16-49 (wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnych Mediów). W grupie 4+ podobne udziały mają m.in. Ale Kino+ HD, CANAL+ HD i Viva Polska. Emisja w 16:9 może nieco poprawić wyniki Superstacji, bo wielu odbiorców kieruje się jakością konkretnego kanału. W formacie 4:3 nadawane są już bardzo nieliczne kanały. Na przykład TCM, CBS Drama, CBS Action, CBS Europa, Travel Channel, Discovery Historia i wybrane treści z Cartoon Network oraz Boomerang.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.