dodano: 2014-03-31 16:02 | aktualizacja:
2014-03-31 17:03
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Sony Pictures Television
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Premiera telewizyjna zaplanowana na 2 kwietnia br.
(więcej tutaj, tutaj i tutaj) wspierana jest kampanią skupiającą się na komunikacji w telewizji, Internecie oraz prasie. 30-sekundowe spoty emitowane są od połowy marca do końca kwietnia br. w kanałach z grupy TVN. Kampania internetowa została zaplanowana na kwiecień i obejmuje reklamy displayowe, rich media i video na takich portalach jak Filmweb, wp.pl oraz Player.pl. Kampanię online uzupełniają działania w wyszukiwarkach i social media (YouTube, Facebook). Na potrzeby kampanii prasowej, stworzono layouty całostronicowe w największych wybranych tytułach (m.in. „Super Express”).
Za przygotowanie kreacji telewizyjnych i prasowych odpowiedzialny jest dział kreatywny AXN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
„Hannibal” jest oryginalną produkcją kanału AXN (Sony Pictures Television Networks) i jest wyświetlany jednocześnie w 80 krajach świata, na pięciu kontynentach, w 18 wersjach językowych. Serial według scenariusza Bryana Fullera (znanego z produkcji „Herosi” oraz „Gdzie pachną stokrotki”), sięga do początków znajomości błyskotliwego psychiatry, dr. Lectera oraz profilera kryminalnego FBI, Willa Grahama. W rolach głównych zobaczymy Madsa Mikkelsena („Polowanie”, „Casino Royale”, „Kochanek Królowej”), Hugh Dancy’ego („Histeria”, „Król Artur”, „Helikopter w ogniu”), Laurence’a Fishburne’a („Matrix”, „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”) oraz Gillian Anderson (niezapomniana Scully z serialu „Z archiwum X”).
„Hannibal” - sezon 2., emisja od 2 kwietnia 2014 roku w AXN i AXN HD.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.