Energiczne, pogodne i nowoczesne - to, jak poinformował nadawca, nowe logo kanału telewizyjnego Metro (początkowo projekt funkcjonował pod nazwą Kiwi TV). Stacja, tworzona przez spółkę Green Content z Grupy Agora, jeszcze w tym roku rozpocznie nadawanie w ramach oferty ósmego multipleksu (MUX 8) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC), a także satelitarnie i w sieciach kablowych (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od połowy września br. kanał telewizyjny Metro ma nowy logotyp. Jak informuje nadawca, zastosowana w nim nowoczesna typografia oraz energiczne zestawienie kolorów podkreślają charakter powstającej właśnie stacji.
- Chcemy, by od samego początku telewizja Metro była postrzegana jako energiczna, przyjazna, pogodna, dowcipna, śmiała i nowoczesna. Takie właśnie jest nasze nowe logo oraz związane z nim nierozłącznie oprawa graficzna i identyfikacja wizualna stacji. Jestem przekonana, że koncept kreatywny przygotowany dla kanału świetnie podkreśla wszystkie te cechy i zapowiada, że Metro będzie przenosić widzów do ciekawego i otwartego świata pełnego fascynujących ludzi oraz wydarzeń
- mówi Agnieszka Sadowska, prezes zarządu spółki Green Content, odpowiedzialna za rozwój projektów telewizyjnych w Grupie Agora.
Logo kanału telewizyjnego Metro oraz całą identyfikację wizualną, oprawę graficzną i muzyczną stacji stworzył zespół agencji Lvov, specjalizującej się w tworzeniu kontentu wideo i UVMW oraz strategii wizualnej marek, wraz z działami programowym i marketingu telewizji Metro.
Dodajmy, iż wcześniejsze logo kanału Metro znane było od kwietnia br. (więcej tutaj)
Kanał telewizyjny Metro, przygotowany przez spółkę Green Content z Grupy Agora, ma rozpocząć nadawanie jeszcze w 2016 roku w ramach oferty MUX 8, a także satelitarnie i w sieciach kablowych.
Jak informuje nadawca, Metro będzie kanałem uniwersalnym o profilu filmowo-dokumentalno-lifestylowym, skierowanym do szerokiego grona odbiorców poszukujących ciekawej, jakościowej rozrywki. Proponowane w nim treści będą podążać za zainteresowaniami współczesnego widza. Na antenie kanału Metro znajdą się m.in. wyraziste filmy, światowej klasy seriale, odważne dokumenty, a także programy o stylu życia czy też publicystka poruszająca tematy, którymi żyje opinia publiczna.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.