Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oglądalność
RTL wśród widzów 14-59 lat wyniosła 11,6%. To najlepszy wynik w porównaniu do pozostałych stacji na rynku w Niemczech.
Sat.1 w grupie docelowej osiągnął 8,4% udziału,
ARD (8,3%),
ZDF (7,8%),
ProSieben (7,5%),
VOX (6,7%),
Kabel eins (4,7%),
RTL II (4,5%),
RTL Nitro (2,1%),
Super RTL (1,7%),
n-tv (1,7%) i
RTLplus (0,9%).
Wśród widzów od 3 lat
RTL miał udział 9,4%. Stacja znalazła się zaraz po publicznych kanałach
ZDF (12,5%) i
ARD (11,8%). Dalsze miejsca zajęły
Sat.1 (6,8%),
VOX (5,1%) i
ProSieben (4,8%). Dla
RTL II przypadło 3,2% udziału w rynku,
Super RTL (1,8%),
RTL Nitro (1,7%),
n-tv (1,2%) a
RTLplus (1,0%).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.