Europejski rynek płatnej telewizji się zmienia. Operatorzy płatnej telewizji zadają sobie pytanie, w jaki sposób i gdzie kolejna generacja konsumentów będzie oglądać treści wideo, i jak najlepiej mogą zaspokoić te potrzeby
- powiedział Jon Watts, dyrektor zarządzający MTM.
Istnieje silne przekonanie, że przyszły wzrost będzie znacznie trudniejszy w całym regionie, z wyjątkiem kilku rynków płatnej telewizji w Europie Południowej i Wschodniej. Przyszły wzrost będzie napędzany przez nowe usługi, ponieważ operatorzy poszukują sposobów zarządzania gwałtownym rozwojem tańszych ofert. To ekscytujący czas dla branży - istnieje wiele możliwości rozwoju, w wielu dziedzinach, ale dywersyfikacja jest tu kluczem.
- Istnieje silne zapotrzebowanie do działania w całej europejskiej branży płatnej telewizji, aby odpowiedzieć na naciski zewnętrzne poprzez przekształcenie modeli biznesowych i pozyskiwanie nowych segmentów rynku z konkretnymi propozycjami
- powiedział Simon Trudelle, starszy dyrektor ds. marketingu produktu, Nagra.
Dostawcy płatnej telewizji mogą odegrać znaczącą rolę w agregacji usług OTT, jednak muszą zawczasu zrozumieć, że stoją przed poważnymi zagrożeniami ze strony nowych urządzeń i ekosystemów, w tym takich jak Amazon czy Apple TV.- Badania wskazują, że przemysł płatnej telewizji musi się nauczyć nowych możliwości cyfrowego operatora i obsługi danych na poziomie OTT. Aby oderwać się od tradycyjnej telewizji płatnej, operatorzy będą musieli być bardziej sprytni w swoim podejściu do zaspokojenia popytu konsumentów, kładąc szczególny nacisk na mikrousługi, analizę danych, ciągłe testowanie i integrację.
Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023
12 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...