Viaplay Group podtrzymuje cel, by na koniec 2025 roku mieć 12 mln subskrybentów. Jednocześnie prognozuje, że na koniec 2023 roku będzie mieć łącznie 9 mln subskrybentów, w tym 5 mln w krajach nordyckich i 4 mln na rynkach międzynarodowych.- Zakończyliśmy rok w doskonałej formie i jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych pięcioletnich celów strategicznych. Osiągnęliśmy wyniki zgodnie z naszymi zaktualizowanymi wytycznymi na rok 2022, zwiększając bazę subskrybentów Viaplay do ponad 7,3 mln, a łączną sprzedaż do 15,7 mld SEK w ciągu roku. Pomimo ostrej konkurencji nadal zwiększamy lub utrzymujemy udziały w rynku subskrypcji we wszystkich krajach. Viaplay jest obecnie dostępny na 11 rynkach, a wkrótce uruchomimy usługę direct-to-consumer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Nasze treści są również dostępne na 20 innych rynkach za pośrednictwem oferty Viaplay Select - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Viaplay Group.
Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym
Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
1 630 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...