dodano: 2013-10-15 11:34 | aktualizacja:
2013-10-15 12:12
autor: Janusz Sulisz |
źródło: broadbandtvnews/TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wiesław Łodzikowski przemawiał w dyskusji panelowej pt.
„Telewizja interaktywna - jak pozyskać i zaangażować widza?” podczas konferencji PIKE w dniu 14 października 2013 roku w Łodzi. Według Łodzikowskiego, strategia TVP ma na celu między innymi edukowanie widzów, ale i wprowadzenie ich w interaktywność. Jednak, aby to zrobić, trzeba się o nich jak najwięcej dowiedzieć, a to nie zawsze jest mile widziane. Niektórym wydaje się, że w ten sposób są sprawdzani, czy opłacają abonament RTV.
Platforma Hybrydowa TVP miała swój oficjalny start 10 grudnia 2012 roku, jednak serwis w obecnym kształcie został uruchomiony w zastępstwie starego 18 kwietnia 2013 roku. Z poziomu HUBa (menu głównego Platformy) mamy możliwość wybrania szeregu zakładek (aplikacji telewizji hybrydowej). Ich struktura przestawia się następująco:
- TVP.INFO
- SPORT.TVP.PL
- Magazyny poranne
- Pytanie na Śniadanie
- Pogoda
- Ankieta
- Teatr Telewizji
- Serwisy informacyjne
- Wiadomości
- Teleexpress
- Panorama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.