dodano: 2014-01-22 15:35 | aktualizacja:
2014-01-23 00:33
autor: Janusz Sulisz |
źródło: TS
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupa TF1 jest uznawana za dominującą w reklamie na terenie Francji, bo ma udział w rynku na poziomie 35%. Ma więc monopol na reklamy skierowane do pewnych kluczowych francuskich widzów.
TF1 to odpowiednik polskiej stacji TVP1 (łatwiej zrozumieć problem!)
Z drugiej strony Grupa CANAL+ jest bardzo aktywna na froncie prawnym, zwłaszcza po niedawnej akcji przeciwko National Rugby League przy walce (z powodzeniem) o prawa sportowe, które miały trafić do kanału
beIN SPORTS (kanał uruchomiony przez Al Jazeerę we Francji). Ten nowy atak może być również interpretowany jako próba ingerencji w projekt TF1, aby umieścić kanał LCI w bezpłatnym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej we Francji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.