reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TV4 w listopadzie z najlepszym wynikiem w 2014

dodano: 2014-12-01 15:58 | aktualizacja: 2014-12-01 16:26
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

TV4 TV 4 Czwórka  TV4 PL Logo 2009 Jak informuje nadawca, jesienią średnie miesięczne udziały TV4 (Czwórki) w rynku sukcesywnie rosły, zwiększając się od 3 proc. w grupie komercyjnej we wrześniu, przez 3,2 proc. w październiku, po 3,3 proc. w listopadzie. Listopad był pod względem udziałów najlepszym miesiącem stacji w 2014 roku, a w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku  przyniósł wzrost o 6 proc. Dla Czwórki był to także najlepszy miesiąc w roku, jeśli chodzi o udziały w rynku naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) - w grupie 16-49 wyniosły one 5 proc.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje nadawca, na bardzo dobry wynik stacji złożył się między innymi sukces nadawanego od poniedziałku do czwartku pasma 18:00-20:00 (więcej tutaj), w którym Czwórka - z udziałami na poziomie 4,4 proc. (SHR All 16-49) - regularnie wygrywała z konkurencyjnymi TV Puls (3,2 proc.) i TVN7 (2,0 proc.). Rekordy oglądalności bił zamykający to pasmo serial „Policjantki i policjanci”. Każdy jego odcinek oglądało w listopadzie średnio 954 tys. osób, co w grupie komercyjnej przekładało się na średnie miesięczne udziały na poziomie 7 proc., a w porze jego emisji Czwórka obejmowała czwartą pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce, przed m.in. TVP2, TV Puls i TVN7.

Wśród najlepiej oglądanych pozycji stacji w listopadzie br. znalazł się też emitowany premierowo serial akcji „Bez litości” - średnio 800 tys. widzów - oraz filmowe hity o ponadmilionowej widowni, takie jak „John Rambo” - blisko 1 mln 350 tys. widzów,  przy udziałach w grupie komercyjnej sięgających 9 proc. czy „Wybraniec śmierci” - 1 mln 260 tys. widzów.

- Dobrą widownią cieszył się jak zawsze program „Galileo" - najlepiej oglądany program popularnonaukowy w polskiej telewizji - który w listopadzie oglądało średnio 460 tys. widzów - czytamy w komunikacie (dane Nielsen Audience Measurement, za Cyfrowym Polsatem).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...