reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat: 11. „Mikołajkowy blok reklamowy” dał 1,5 mln zł

dodano: 2014-12-09 10:33 | aktualizacja: 2014-12-09 13:38
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Cyfrowy Polsat/Fundacja Polsat

Mikołajkowy Blok Reklamowy.jpg Charytatywny „Mikołajkowy blok reklamowy” nadany 6 grudnia br. o godzinie 18:45 w Polsacie przyciągnął przed telewizory prawie 7 mln widzów, co w grupie 16-49 przełożyło się na udział w wysokości 40,5 proc. widzów. Dzięki tegorocznej, 11.edycji akcji (więcej tutaj) udało się zebrać ponad 1,5 miliona zł - jest to kwota wyższa niż w roku ubiegłym. - To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media - czytamy w komunikacie. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny „Mikołajkowy blok reklamowy” można było obejrzeć w Internecie dzięki serwisowi Ipla.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Mikołajki to wyjątkowe chwile w każdym domu - jesteśmy bardzo wzruszeni, że aż tyle osób podarowało swój czas, by wesprzeć podopiecznych Fundacji Polsat. Bardzo dziękujemy darczyńcom - firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom - każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! - komentuje wyniki „Mikołajkowego bloku reklamowego” Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wcielił się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, byli rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz piekarze. Po raz kolejny Mikołaja wspomogli również dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Razem namawiali do wspólnego oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Świętego Mikołaja w studio „Wydarzeń” powitał, prowadzący ich główne wydanie - Jarosław Gugała.

Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii „Mikołajkowego bloku reklamowego” przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 12 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 24 179 dzieci (wszystkie dane za Cyfrowym Polsatem i Fundacją Polsat).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...