dodano: 2015-01-15 12:59 | aktualizacja:
2015-01-15 19:54
autor: Łukasz Knapik |
źródło: BBC Worldwide
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Materiał promocyjny został przygotowany przez zespół BBC Worldwide Brands w Londynie we współpracy z Lego, jako wsparcie premiery najnowszego sezonu „Top Gear” i kanału BBC Brit, na którym od 1 lutego br. fani programu Jeremiego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa May’a będą mogli cieszyć się najnowszymi seriami i odcinkami specjalnymi, w tym samym czasie, co widzowie w Wielkiej Brytanii.
Klip przygotowany ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania w social mediach, internauci w Polsce zobaczyli jako pierwsi. Od 15 stycznia br. pojawi się on na stronach internetowych i kanałach social mediowych BBC Worldwide oraz „Top Gear”, na całym świecie. Wkrótce będą go mogli zobaczyć również widzowie BBC Brit w Polsce, a w dalszej kolejności widzowie kanałów BBC w innych krajach pokazujących najnowszy sezon „Top Gear”.
Przypomnijmy, iż kanał BBC Brit zadebiutuje w Polsce 1 lutego br. Tego dnia stacja zastąpi w portfolio BBC Worldwide BBC Entertainment. Równocześnie BBC Earth zastąpi BBC Knowledge (BBC Knowledge HD)
(więcej tutaj i tutaj). Oba kanały będą dostępne również w wysokiej rozdzielczości (BBC Brith HD, BBC Earth HD).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.